Média

Új vezető a HOPPex élén

Kassai Péter, a HOPPex új ügyvezetője 2017. április 24-től
Kassai Péter, a HOPPex új ügyvezetője 2017. április 24-től

Április 24-től új ügyvezető irányítja a legnagyobb hazai tartalomszolgáltatók hirdetési felületeit prémium programozott piacterén értékesítő HOPPex Kft-t. A CEMP Sales House-tól érkező Kassai Péter az automatizált hirdetési platformot indulása óta vezető Vándor Attilát váltja a szolgáltató élén.

A 2015-ben a CEMP, a Central Médiacsoport és a New Wave Media Group (korábbi nevén Origo Media Zrt.) részvételével indított kiadói platform jelenleg 11 magyarországi tartalomszolgáltató hirdetési felületeit értékesíti prémium programozott piacterén. A HOPPex mára a magyar internetezők több mint 90 százalékát elérő a globális szereplőkkel szemben is valós alternatívát nyújtó, a hazai programmatic piac meghatározó szolgáltatója lett.

Tókos Lóránt, a New Wave Media Group Zrt. vezérigazgató-helyettese elmondta:

A HOPPex eddigi életútja igazi sikertörténet, maga a HOPPex léte is bizonyíték arra, hogy a kiadók kiemelt fontosságú területként kezelik a programmatic-ot. Vándor Attilának fontos szerepe volt abban, hogy a hirdetők felismerjék és kihasználják a nagy elérésű, prémium hazai kiadványokon megjelenést biztosító programmatic előnyeit és hatékonyságát. Sok sikert kívánok neki a jövőben.

Az új ügyvezető, Kassai Péter ügynökségi tapasztalattal érkezett a CEMP Sales House-hoz, 2016-tól RTB (real-time-bidding, azaz valós idejű licit) managerként ő felelt a cégcsoport programmatic tevékenységének operatív megvalósításáért. Emellett az IAB Programmatic Munkacsoportjának tagjaként jelentős részt vállalt a piaci szereplők edukálását célzó Programmatic Kisokos kidolgozásában is.

Az elmúlt két évben rendkívül felpörgött programmatic területen az elsődleges technológiai kihívások lassan elhárulnak, a magyar piac felvette a fordulatszámot mind kiadói, mind hirdetői oldalon. Ezt bizonyítják az idei Reklámtorta eredményei is, a programmatic bevételek 77 százalékos éves növekedéssel átlépték az egymilliárd forintos határt, de bőven van még benne fejlődési potenciál. Az Attila által lefektetett biztos alapokra szeretnék tovább építkezni, újragondolt működéssel, még nagyobb szerepet vállalva a hazai színtéren. Szeretném, ha a hazai médiapiacon a programmatic egybeforrna a HOPPex névvel

– mondta el Kassai Péter, a HOPPex új ügyvezetője.

Ha nem tudja, mi az a programmatic, ide kattintson egy interjúért.

FRISSÍTÉS (2017.04.26.): Vándor Attila, a távozó HOPPex-ügyvezető a CEMP csoportnál folytatja karrierjét kiadványfejlesztési igazgatóként.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik