Média

Repülőrajttal indult a Mozi+ tegnap este

mozi+
mozi+
Jó nézettségi eredménnyel indított a TV2 csoport új kábelcsatornája, a Mozi+, pedig még nem is érhető el mindenütt.

Hétfő este 9 órakor, az előzetes híreknek megfelelően eltűnt az éterből a PRO4 csatorna, amelynek helyét a TV2 Média csoport újonnan induló filmcsatornája, Mozi+ vette át. Bár egyetlen este alapján még óriási hiba lenne bármilyen hosszútávú következtetést levonni, ráadásul az első héten még reklámmegszakítások nélkül sugározzák a filmeket, a TV2 által megküldött nézettségi adatok alapján az új filmcsatorna kimagasló nézettséggel indított, közlésük szerint minden kábelcsatornát maguk mögé utasítottak esti filmjeikkel, és a Mozi+ az első számú kábelcsatornaként debütált.

Közleményükben azt emelik ki, hogy a Mozi+ indulása estéjén, 21 és 23 óra között csaknem 15-szörös közönségarány növekedést ért el a PRO4 júniusi átlagos eredményéhez képest. A Mozi+ a tévépremierként bemutatott Z világháború című film idősávjában a 18-59 évesek (7,61% SHR) és a teljes lakosság (5,78% SHR) körében is a legnézettebb kábelcsatornaként debütált. A folytatásban is kimagaslóan teljesített a filmcsatorna, a Megtorló című mozi szintén piacvezető lett idősávjában, a 18-59-es célcsoportban (6,21% SHR) és a teljes lakosság (5,85% SHR) körében egyaránt.

A Mozi+ egyébként egyelőre nem mindenütt érhető el – tapasztalataink szerint például a DIGI műholdas szolgáltatásának előfizetői hiába keresik az új csatornát, és az állami műsorszóró, az Antenna Hungária is várhatóan csak augusztusban kezdi meg a Mozi+ sugárzását, mivel ennek érdekében először is meg kell szüntetnie a Vintage TV nevű zenecsatorna továbbítását – de Andy Vajna médiavállalatának tájékoztatása szerint közel 70 százalékos technikai lefedettséggel rendelkezik a Mozi+ a kábelhálózatokon.

Nagyon büszkék vagyunk, hogy a Mozi+ ilyen kiemelkedő eredménnyel kezdte meg működését. A filmcsatorna a PRO4 helyén érhető el a nézők számára, amelynek havi átlagos közönségaránya a 18-59-es célcsoportban, hétköznap este 21 és 23 óra között 0,51% volt, így valóban hatalmas siker a csaknem 8 százalékos közönségarány az elsőként vetített Z világháború esetében. A folytatásban is erre törekszünk, célunk, hogy a csatorna rövidesen a filmkedvelők első számú választása, valamint az egyik legnézettebb kábelcsatorna legyen. Ezzel párhuzamosan pedig folyamatosan dolgozunk a további csatornáink elindításán a portfólió-bővítés keretein belül

– mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport kábelcsatorna programigazgatója.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik