Mobilkonferencia
Média

2016 a mobilmarketing szökőéve?

24.hu
24.hu

2016. 05. 12. 15:25

Vajon az idei lesz az az év, amikor ismét nagyot lendül a mobilkommunikáció, és végképp kihagyhatatlanná válnak a mobilcsatornák mindenféle információmegosztásból? Ezzel foglalkozik a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Mobilmarketing tagozatának mobilmarketing konferenciája.

Mikor éri utol a szoftverfejlesztés a hardverek elképesztő mértékű kapacitásnövekedését? Vagy már utolérte? Mi hiányzik ahhoz, hogy egyértelmű legyen, hogy a fejlett világban egy átlagfogyasztót a legközvetlenebb módon a mobiltelefonján keresztül érhetünk el az üzeneteinkkel? Semmi sem? Már benne vagyunk, csak nem vettük még észre? Ilyen kérdésekkel is foglalkozik a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Mobilmarketing tagozata és a Magyar Telekom május 24-én – idén már második alkalommal – megrendezendő konferencia, amelynek célcsoportját a mobilkommunikációban jártas és az iránt érdeklődő szakemberek képezik.

A konferencián az Egyesült Királyságból, Ausztriából és Németországból érkező vendégelőadók számos külföldi példát mutatnak be, amelyek akár a hazai piacon is alkalmazhatóak lehetnek. Nick Fuller, a brit direkt marketing szövetség mobilmarketing tagozatának korábbi vezetője egy körképet nyújt majd az angol piacról és a mobil csatornák használatáról a hirdetők szemszögéből. Peter Hofbauer, az osztrák Dimoco mobil üzletágának vezetője egy konkrét esettanulmányon, a McDonald’s számára készített ételrendelő mobilalkalmazás és dialógusmarketing-eszköz bemutatásán keresztül világítja meg jobban a viselkedés alapú célzás sokak számára egyelőre homályos területét. Vit Soupal, a Deutsche Telekom európai M2M /IoT és Big Data marketing vezetője pedig az adatvezérelt mobilmarketing-megoldások eszközoldali lehetőségeiről beszél majd.

Bognár Vera és Brindza Gábor átfogó hirdetéspiaci helyzetelemzése után három előadó is a mobilfizetési technikák és az ehhez kapcsolódó fogyasztói viselkedés problematikáját járja körül. Pataki Gábor, a Mobiltárca Szövetség főtitkára az NFC-használat és a geolokáció oldaláról, Mondovics Péter, a MasterCard marketingvezetője az ilyen szolgáltatások mindennapi térnyeréséről, Nagy Norbert, a különleges nyomdászati megoldásokkal foglalkozó Prime Rate marketingvezetője pedig a hibrid technológiák felhasználásának új lehetőségeiről tart majd előadást. Ezenkívül a rendezvény tematikája olyan területeket is érint majd mint a közösségi média „mobilizálódása”, amelyről Boroznaki Gergő, a Crane ügyfélkapcsolati igazgatója tart majd egy Instagram-központú prezentációt; a vonalkód/QR-kód/termékinformáció kérdéskör, amelybe Krázli Zoltán, a GS1 vezető szakértője vezeti be a hallgatóságot; az adatgyűjtés és mobil direktmarketing kapcsolata, amelyet Gönczy Gábor, a Stylers vezetője mutat majd be; valamint a mobilalkalmazások hasznosítása a egészségügy területén, amelyről Faller Richárd, a TÁMOP/MeNTA projektvezetője beszél majd.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

German Chancellor and CDU party leader Angela Merkel (C) addresses supporters after exit poll results were broadcasted on public television at an election night event at the party's headquarters in Berlin during the general election on September 24, 2017.
Germany voted in a general election expected to hand Chancellor Angela Merkel a fourth term, while the hard-right Alternative for Germany (AfD) party is predicted to win its first seats in the national parliament. / AFP PHOTO / Odd ANDERSEN
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.