Kultúra

Ahogy az Ikea savazza az ételfotós instagrammereket, nem savaz úgy senki

Bodnár Judit Lola
Bodnár Judit Lola

hypevadász. 2016. 08. 03. 14:35

Korábban a témában:

Az Ikea nem szórja magából hetente az újabb és újabb reklámszpotokat, amikor viszont érkezik tőlük valami, az általában eléggé rendben van. Így van ez a legfrissebb kisfilmjükkel is, ami máris szépen terjed a közösségi médiában – nem csoda, hisz a szpot úgy szól be a kajafotós socialmedia-huszároknak – még mielőtt: magam is közéjük tartozom -, hogy nem bántó, viszont nagyon, nagyon találó, a hestegelő-izmom beleremeg a kacajba. Mindezt úgy, hogy miközben felhívjáka  figyelmet arra, hogy a közös étkezéseknek az együttlétről és a pihenésről kellene szólnia a lájkgyűjtés helyett, még az egész jelenség szocio-aspektusát is megbökik, a #firstworldproblems felvillantásával finoman emlékeztetve, hogy nem volt mindig olyan alapvető, hogy egyáltalán van mit megörökíteni – ahogy egyébként most sem az.

 

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.