A heti nézettség értékét mutatja, hogy a lényegesen alacsonyabb lefedettség ellenére a teljes 18-49 éves lakosság körében a csatorna közönségaránya egész hétre vonatkozóan (7,3 százalékos share) országos szinten is megközelítette az m1 teljesítményét (8,1 százalék), míg hétköznapokon vele megegyező eredményt ért el.
A Viasat3 piacának számító, kábel hozzáféréssel rendelkező 18-49 évesek körében a csatorna múlt heti közönségaránya (9,7 százalék) az m1 eredményének (4,9 százalék) gyakorlatilag duplája volt, míg lemaradása a TV2-höz képest (18,8 százalék) 50 százalék alattira apadt – áll a csatorna közleményében.
Szintlépés, pozíció-visszanyerés, kockázat: ez várhat a felekre egy Fradi–Gazprom frigyben
Felbolygatta a hazai futballközbeszédet az esetleges Ferencváros–Gazprom megállapodás híre: az orosz energiaipari óriás szponzori szerepvállalása közép-kelet-európai szinten is erős játékossá tehetné a magyar rekordbajnokot, nagyobb láthatóságot biztosítana az európai szponzori pozícióit nagy részben elveszített óriásvállalatnak, ugyanakkor heves vitákat is kiválthat.