Integrált Kommunikációs Divíziót hozott létre a BTL kommunikációs területen tevékenykedő Hazay-Decker Marketing. A strukturális átalakulás szükségességét a megnövekedett ügyfélszámmal magyarázták. Urbán Zsolt, a cég ügyvezetője úgy tájékoztatta lapunkat, hogy a divízió vezetésével Korentsy Imrét bízták meg, aki account directorként végzi munkáját.
Korentsy, bár jogi végzettséggel bír, szakmai tapasztalatát az Extreme Rendezvényügynökségnél szerezte, többek között olyan ügyfelekkel, mint a Magyar Telekom és annak valamennyi ágazata, a Fiat Magyarország vagy a Malév.
Az ügynökség eddigi account directorát, Molnár Zsuzsannát cégvezetővé léptették elő, aki most már nemcsak a kiemelt ügyfelek és az accountcsapat irányításáért fog felelni, hanem az üzletfejlesztésért és az ügynökség operatív működéséért is – tudtuk meg Urbán Zsolttól, aki egyben az ügynökség társutlajdonosa is.
Szintlépés, pozíció-visszanyerés, kockázat: ez várhat a felekre egy Fradi–Gazprom frigyben
Felbolygatta a hazai futballközbeszédet az esetleges Ferencváros–Gazprom megállapodás híre: az orosz energiaipari óriás szponzori szerepvállalása közép-kelet-európai szinten is erős játékossá tehetné a magyar rekordbajnokot, nagyobb láthatóságot biztosítana az európai szponzori pozícióit nagy részben elveszített óriásvállalatnak, ugyanakkor heves vitákat is kiválthat.