Üzleti tippek

Paparazzimagazint indít a Ringier

Csütörtökön a Ringier Kiadó Kft. új heti, szórakoztató kiadványt jelentet meg, hot! magazin néven.

A csütörtökönként megjelenő kiadvány a sztárvilág titkait, pletykáit tárja az olvasók elé – áll a kiadó közleményében.

A lap legfőbb pilléreit a sztárhírek, sztársztorik, sztárpletykák és sztárinterjúk alkotják. Emellett megtalálhatók lesznek sztárdivattal és diétával foglalkozó témák is, valamint horoszkóp és egyéb kiegészítő, játékos elemek. A magazinban dominálnak az erős vizuális elemek, jellemző a paparazzi és a stock fotók együttes használata.

A hot! magazin elsősorban olyan 18-39 éves, fiatalos nőket céloz meg, akik érdeklődnek a sztárhírek, sztárpletykák, tv-sorozatok, divat, szex, szerelem, párkapcsolatok iránt. Általában rendelkeznek legalább középfokú végzettséggel. ABC státuszú, modern életstílusú, nyitott és „kíváncsi” nők.

Az új magazin bevezetése komplex kreatív koncepcióra épül, melyet egy erős bevezető médiakampány és kommunikáció is támogat. A kampány kreatív koncepciójának kidolgozását az Akció-Nxs Reklámügynökség végezte, amelyet meghívásos tenderen keresztül választott a kiadó, a kampány médiavásárlását a Ringier házon belül intézte.

A bevezető kampány ATL és BTL elemekre egyaránt épül: országos televíziós kampány (RTL, TV2), rádiókampány (Sláger Rádió, Rádió 1), óriásplakátok országos lefedettségben, sajtóhirdetések (Blikk, Blikk Nők, Tina, Nemzeti Sport, Képes Sport, IM, BRAVO, BRAVO Girl), továbbá POS reklámok árushelyi reklámok, citylight, online kampány. A kampány médiaértéke 300 millió forint – tudatta a kiadó. A lap bevezetését támogatja a 600 ezer példányban terjesztett ajándék mutatványszám is, mely augusztus 2-án kerül a Blikk napilap és a Blikk Nők magazin olvasóihoz.

A lap megbízott főszerkesztője Illés Csaba, a Teen Network (Bravo, Bravo Girl!, IM) jelenlegi főszerkesztője.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik