A második születésnapját ünneplő szolgáltatás már a magyarországi internetfelhasználók több mint 60 százalékát érheti el – áll a szerkesztőségünkbe eljuttatott közleményből.
Több mint háromszáz magyar weboldalon vannak jelen a CTnetwork által megjelenített, apróhirdetésekhez hasonló szöveges reklámok. (A hálózatról bővebben itt olvashat.) A hálózat hirdetései ma több közéleti és gazdasági médium – többek között az RTL KLUB, a T-Online, a Napi Gazdaság, a Világgazdaság, a Kiskegyed, a Gyöngy és a Blikk – internetes felületein jelennek meg.
A bővülésnek köszönhetően a magyarországi internetfelhasználók fele naponta találkozik a rendszerben megjelenő hirdetésekkel, de a most bejelentett partneri megállapodás ezt az arányt várhatóan 60 százalék fölé emeli.
Kristók Balázs, a CTnetwork vezetője szerint mára több ezer megrendelő regisztrálta magát a rendszerbe, akiknek jelentős része aktív befizetővé vált, s így akár 15 perc alatt bármikor új reklámkampányt indíthat el. „A CTnetwork bevételeinek kétharmada a felhasználók negyedétől érkezik be” – mondta el Kristók.