Üzleti tippek

A Coca-Cola stratégiai pr-partnere lett a Noguchi

A Coca-Cola Magyarország stratégiai-vállalati, illetve szénsavas üdítőital márkái pr-tevékenységének fejlesztésére a Noguchi Porter Novellit kérte fel. A Noguchi a megbízást tenderen nyerte el.

A jelentős volumenű megbízást Karvalics Attila, a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs igazgatója így indokolta: „A Noguchi Porter Novelli stratégiai gondolkodása, szakembergárdája és a tenderen mutatott kreativitása meggyőző volt.” A Coca-Cola Magyarország számos ügynökséggel dolgozik együtt, a Noguchinak adott megbízás nem érinti a más partnerekkel együtt bonyolított, futó programokat.

A megállapodás szerint március 1-től a Noguchi végzi a Coca-Cola Magyarország meghatározott corporate pr-ügyeit és közreműködik a cég jelentős programjainak – Soundwave, Testébresztő program- megvalósításában, valamint folyamatosan végzi a céghez tartozó világszerte ismert márkák, például a Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta és a Sprite pr-támogatását.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik