A márciusi Genfi Autószalonon végre hivatalosan is lehull a lepel a nagy újításnak szánt modellről. Nagy újítás, hiszen ez a Suzuki első saját középkategóriás modellje. Verona néven korábban is árultak ekkora típust az USA-ban, de az nem volt más, mint a Daewoo Evanda Suzuki-jelvénnyel.
Az autó külsőleg, masszív, erőteljes benyomást kelt, sajnos közel sem olyan mutatós, mint az eredeti koncepció, amit maga Kóka János is megcsodálhatott 2007 szeptemberében Frankfurtban, de azért sportos. Talán leginkább a Volkswagen Jettára emlékeztet.
4650 milliméter hosszú, ami kicsivel több, mint a Škoda Octavia vagy a VW Jetta, de kisebb, mint a Ford Mondeo vagy az Opel Insignia, szóval igazi köztes modell. Tengelytávolsága 2,7 méteres, ami arányos felépítést eredményez. A teljesen új fejlesztésű sport-szedán szériában adja majd az intelligens összkerék-meghajtást, az úgynevezett i-AWD-t.
Egyelőre egyetlen motorváltozatról lehet tudni, a 2,4 literes négyhengeres motor 178 lóerős, maximális nyomatéka 230 Newton méter. A perverzek kérhetnek fokozatmentes CVT-váltót is. A Kizashi név egyébként nagyjából, hogy a nagy dolgok előhírnöke.