Élet-Stílus

Feljavították a Thaliát

Változatlan áron, de kissé átrajzolt külsővel és feljavított utastérrel készül a jövő évre a Thalia. A Renault kisautója immár nem egyszerűségével akar hódítani, hanem praktikumával.

Párizsban leplezi le a Renault a Thalia legújabb változatát. A Symbol illetve Clio Classic néven is forgalmazott autóból 1999-es bemutatása óta több mint 500 000 darabot adtak el. A 64 országban árult limuzin alig érezhetően változik meg.

A felújítás során eltűnik a fekete ütközőcsík a lökhárítókból, de ők formára is változnak. A jövőben fényezettek lesznek az oldalsó koptatók, a kilincsek és a külső tükrök is. Újdonságnak számít, hogy a csomagtérajtót a jövőben a Renault Lagunáról megismert módon, a jelvénnyel egybeépített zárral lehet nyitni.

Új karosszériaszínek, új könnyűfém felni és dísztárcsák képében érkezik a változás. Az utastérben jobb anyagok kerültek, és javult az összeszerelés minősége is. Egyes modellekben bőrborítást kap a kormány és a váltókar. Modernebb lesz a teljes műszerfal, ami leginkább az új számlapokon lesz tetten érhető.

Minden Thalia felszereltségéhez hozzátartozik az ABS, a két első légzsák, de felárért immár fedélzeti számítógép, automata klíma és hátsó elektromos ablak is rendelhető lesz. Bár továbbra is 510 literes a kocsi csomagtartója, a fejlesztők itt is javítottak, ugyanis teljes szövetborítást kapott a poggyásztér, aminek alja immár teljesen sík, eltűnt a padlóból a mélyedés.

Három-három dízel- és benzinmotor közül válogathatnak a vevők a Renault lépcsőshátú kisautójához. Az 1,2-es benzines 75 lóerős, míg az 1,4-es 75 illetve 100 lovas változatban kerül a Thaliába. Az 1,5 literes turbódízel 65, 70 és 80 lóerős teljesítménnyel választható.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik