AppleMark
Belföld

Két nappal a Class FM-botrány kirobbanása előtt új céget jegyeztek be Sebestyén Balázs nevére

Kovács-Angel Marianna
Kovács-Angel Marianna

újságíró. 2016. 11. 25. 16:02

Korábban a témában:

Mozgalmas időszakot tudhat maga mögött Sebestyén Balázs. November 19-én, pontban éjfélkor lekapcsolták az egyetlen országos vételkörzetű  kereskedelmi rádióját, a 2,5 milliós hallgatótáborral rendelkező Class FM-et, így a legsikeresebb reggeli rádiós műsornak, a Sebestyén nevével fémjelzett Morning Show-nak is el kellett búcsúznia közönségétől.

A gyaníthatóan a politikai érdekek és szereplők ütközőterébe került műsor körüli bonyodalmakról, illetve a Class FM hattyúdaláról részeletesen itt írtunk

Sebestyén Balázs nem csak hangját, illetve arcát adja a rádió-, illetve tévéműrosokhoz: az Opten céginformációs adatbázis szerint személyesen, és felesége-üzlettársa, Sebestyén-Horváth Viktória révén több médiavállalkozásban is érdekelt. Birodalmuk zászlóshajója a házaspár által közösen tulajdonolt, 2011-ben bejegyzett Shamarpa Kft.-t, amelynek tavaly 131,4 millió forintos nettó árbevétele volt. A vállalkozás 2011-ben költözött Diósdra, nem sokkal azután, hogy a Sebestyén-család megvásárolta azt a luxusépületet, amely az egyik Év Háza versenyen a legszebbnek bizonyult.

Gyertek át szombat ete Fotó: RTL Klub

Az Opten szerint Sebestyén Balázs nevére és a Sharmapa Kft. címére új vállalkozást jegyeztek be. A Karmapa Csenno Kft. 3 millió forintos jegyzett tőkével indult, főtevékenysége a rádió-műsorszolgáltatás. November 14-én jegyezték be, mindössze két nappal azelőtt, hogy Sebestyén Balázs bejelentette a Morning Show végét. A cég október 17-én létrejött.

A cég neve egy korábbi, Sebestyén-Horváth Viktória érdekeltségébe tartozó válalkozást idéz. A Karmapa Kft. 2011 júliusáig volt a tulajdonában, majd  Hanzel Henrik Istvánhoz került. Hanzel nevére jegyezték be a Morning Show védjegyet. Hanzelt a vállalkozásban a Class FM-tulajdonos Michael McNutt váltotta.

Februárban derült ki, hogy a Gyertek át szombat este című műsorban nem csak műsorvezetőként, hanem gyártóként is közreműködik. A Bors akkor úgy értesült, hogy az RTL Klub ezzel az anyagilag is  kedvező döntéssel akarta megakadályozni, hogy az évtizedes tapasztalatokkal rendelkező műsorvezetőt jó pénzért elcsábítsa a TV2, amire a korábbi hírek szerint nagy esély volt.

Sebestyén Balázst telefonon értük utól, céges ügyekről nem kívánt nyilatkozni.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Local demonstrators march with a flag with the image of Russian President Vladimir Putin and Hungarian Prime Minister Viktor Orban close to the headquarter of the governor FIDESZ party at Heroes Square as students, teachers of the Central European University and their sympathizers protest in downtown Budapest on April 9, 2017. 
Hungarian lawmakers approved legislation that could force the closure of a prestigious Budapest university founded by US billionaire investor George Soros, sparking fresh protests. The English-language Central European University (CEU), set up in 1991 after the fall of communism, has long been seen as a hostile bastion of liberalism by Prime Minister Viktor Orban's government.  / AFP PHOTO / ATTILA KISBENEDEK
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.