Tudomány

Lezuhant repülő: a CIA, az illuminátusok vagy az LHC meghibásodása áll a háttérben?

germanwings 1 (germanwings, repülő, repülőgép, katasztrófa, összeesküvés-elmélet, andreas lubitz, illuminati, illuminátusok, new world order, nwo, nagy hadronütköztető, lhc, összeesküvés, összeesküvés-elmélet, fizika, )
germanwings 1 (germanwings, repülő, repülőgép, katasztrófa, összeesküvés-elmélet, andreas lubitz, illuminati, illuminátusok, new world order, nwo, nagy hadronütköztető, lhc, összeesküvés, összeesküvés-elmélet, fizika, )

A Germanwings Airbus A320-asának múlt heti tragédiája nyomán számos vadabbnál vadabb összeesküvés-elmélet jelent meg az interneten.

Nem sokkal azután, hogy a német Germanwings légitársaság 4U 9525-es járata fedélzetén 144 utassal és hat fős személyzettel lezuhant a francia Alpokban, máris megjelentek a tragédia „valódi okát” firtató összeesküvés-elméletek az interneten. A konteó-rajongók hamar elvetették a francia hatóságok által nyilvánosságra hozott hivatalos magyarázatot, amely szerint Andreas Lubitz, a gép komoly pszichológiai problémákkal küzdő másodpilótája szándékosan vezette hegynek a gépet. Ők inkább a CIA-t, a Nagy Hadronütköztető (LHC) üzemzavarát vagy éppen az olyan világhatalomra törő titkos társaságok ármánykodását sejtik a háttérben, mint New World Order (NWO) és az illuminátusok.

Hamis zászló alatt

A német szélsőjobboldali és szélsőbaloldali pártokat támogató lapok szerint a Lubitz öngyilkosságáról szóló hír a „Lügenrpresse” (a CIA kottájából játszó, hazug nemzetközi sajtó, a szerk.) ködösítése csupán. Szerintük „bizonyítékok támasztják alá”, hogy a gép lezuhanását valójában az Egyesült Államok titkosszolgálatai szervezték meg. Mint írják, az amerikaiaknak komoly gyakorlatuk van a „False Flag akciókban” (hamis zászló alatt indított katonai akció, a szerk.): a Charlie Hebdo párizsi szerkesztősége elleni terrortámadástól Borisz Nyemcov orosz ellenzéki vezető meggyilkolásáig számos rémtettet a számlájukra írnak. Nem is beszélve a „gyanús légi balesetekről”: az összeesküvés-elméletek hívei szerint a Malaysian Airlines Kelet-Ukrajna felett lelőtt MH17-es és az Indiai-óceán felett eltűnt MH370-es járatának tragédiája is a „zsidó bankárok megbízásából dolgozó” CIA lelkén szárad.

Germanwings-tragédia: az amerikai titkosszolgálatok fedett akciója? (Fotó: Europress/AFP)

A külpolitikai témákkal foglalkozó német Dialog International blog szombaton több, az összeesküvés-elméletek rajongóinak körében népszerű sajtótermékből közölt szemelvényeket. A baloldali @Internetz-Zeitung szerint például nagyon úgy fest, hogy „valakik” megbütykölték a repülőgép fekete dobozát. „Az adatrögzítőt manipulálták, és eltávolították belőle az adatkártyát”– írták névtelen forrásokra hivatkozva.

De vajon ki emelhette el a kártyát? Hát persze, hogy a gonosz, imperialista szuperhatalom pribékjei. „Valószínű, hogy az USA és Franciaország különleges erői a CIA-val és a francia titkosszolgálattal együttműködve éjszaka titokban megközelítették a roncsot, és eltávolították az adatkártyát a fekete dobozból. Ha hihetünk a New York Times információinak, a NATO könnyedén megszervezhetett egy titkos False Flag akciót, valahogy úgy, ahogy a pakisztáni Abottábádban tették, amikor állítólag megölték Oszama bin Ladent” – írta az internetes lap.

A@Internetz-Zeitung véleményét Udo Ulfkotte, a német szkeptikusok körében jól megérdemelt közutálatnak örvendő „újságíró” is osztja. Ő szintén az amerikaiakat sejti a háttérben. „Az első kérdés: hogy lehet, hogy a német, francia vagy a spanyol sajtó helyett az amerikai és brit hírügynökségek számoltak be elsőként arról, hogy mi volt a hangfelvételeken? Miért kényszerítették arra a német újságírókat, hogy az NY Times beszámolói alapján dolgozzanak? Miért tesznek úgy a francia hatóságok, mintha még nem fejezték volna be az eredmények kiértékelését? Honnan tudták az amerikaiak, mi van a hangfelvételeken? Nyilvánvaló, hogy megpróbálják félrevezetni a közvéleményt, de vajon miért?” – írta. És tényleg, miért?

Gyalogáldozat egy politikai sakkjátszmában

Talán egy véres és kíméletlen politikai manipulációt próbálnak leplezni? Ulfkotte munkatársa, Gerhard Wisnewski „külpolitikai szakértő” szerint erre utal, hogy a gép éppen Franciaországban zuhant le. „Európának és főképp a francia elnöknek a Charlie Hebdo [elleni támadás] után jól jött ez az újabb tragédia – vélekedett. – Alig két nappal a gép lezuhanása előtt, a szocialisták jelentős vereséget szenvedtek a helyhatósági választásokon, a szavazatok alig húsz százalékát gyűjtve be. Francois Hollande támogatottsága meredeken zuhan, a francia történelem eddigi legnépszerűtlenebb elnökének tartják. A 4U 9525-ös járat tragédiája eltereli a figyelmet a választási vereségről és lehetővé teszi (…)Hollande számára, hogy ne vesztesként, hanem igazi államférfiként tűnjön fel.”

Politikai érdekek miatt áldozták fel a 4U 9525-es járat utasait? (Fotó: Europress/AFP)

Persze, az is lehet, hogy ezúttal is az extraprofitra ácsingózó, lelketlen karvalytőke áll a háttérben. Legalábbis azok szerint, akik úgy látják, hogy a tragédiát valószínűleg a Germanwings legnagyobb konkurense, a társaság piaci részesedésére ácsingózó Air Berlin fizetett bérgyilkosainak szabotázsakciója okozta.

Begerjedt a hadronütköztető?

Szintén népszerű a fórumozók körében az teória, amely szerint az Európai Nukleáris Kutatási Szervezet, a CERN Nagy Hadronütköztetőjének (LHC) üzemzavara okozta a balesetet. A sajtó a múlt héten számolt be róla, hogy a CERN munkatársai egy rövidzárlat miatt kénytelenek voltak határozatlan időre elhalasztani az LHC újraindítását. A lelkes konteózók persze, azonnal levonták a következtetést: a meghibásodás nagy erejű elektromos mezőt generált, amely megzavarta az Airbus A320-as navigációs rendszereit – ez vezetett a tragédiához. Az elmélet támogatói felhívták a figyelmet arra, hogy a szerencsétlenül járt repülőgép „rendkívül közel”, alig kétszáz kilométerre volt a létesítménytől, amikor zuhanni kezdett.

„Március 21-én átmeneti rövidzárlatot észleltek a gép egyik mágneses tekercsében, a hiba okait vizsgálják” – írta szűkszavú riportjában a CERN genfi részecskefizikai laborjának hivatalos közleményére hivatkozva a Nature. A mérnökök szerint a rövidzárlatot valószínűleg egy apró fémdarab okozta, amelyet az ütköztető energiaellátó berendezéseinek felújítása közben felejthettek ott a munkások. „Sajnos elkerülhetetlen, hogy időnként fémdarabok kerüljenek a tekercsekbe” – magyarázkodott a CERN szóvivője.

A kutatóközpont közleménye szerint a rövidzárlat március 21-én történt. A konteósok szerint viszont csak három nappal később: éppen akkor, amikor a Germanwings gépe lezuhant. Ezt az elméletet erősítették azok a kezdeti sajtójelentések is, amelyek szerint a repülőgép elektromos vagy navigációs rendszerei hibásodhattak meg. Formás kis összeesküvés-elmélet, csakhogy, ahogy múlt heti cikkében a Daily Mirror című brit pletykalap is felhívta rá a figyelmet, van egy alapvető hibája. Nem valószínű ugyanis, hogy az adott időpontban a 9525-ös járat lett volna az egyetlen kereskedelmi gép, amely az LHC közelében repült el; márpedig, ha egy „titokzatos energiamező” miatt zuhant le, hogy lehetséges, hogy a többi arra járó utasszállító biztonságban leszállt a célállomásán?

Még mindig világhatalomra törnek

De még az LHC repülőgépgyilkos energiamezejéről szóló spekulációk is unalmasnak és földhözragadtnak tűnnek azok mellett az elméletek mellett, amelyek az NWO-t és az Illuminátusok Társaságát sejtik a katasztrófa mögött. Miután kiderült, hogy a másodpilóta valószínűleg szándékosan vezette hegynek az Airbust, Susan Duclos konteópápa azonnal kijelentette, hogy itt bizony nem kevesebbről van szó, mint a jó és rossz erők között dúló „spirituális háborúról”.

LHC: dimenziókapu egy másik valóságba? (Fotó: Europress/AFP)

Duclos, aki csak „Hudson ISIS Time River Theory-ként” hivatkozik rendkívül mívesen kidogozott teóriájára, biztosra veszi, hogy direkt összefüggés van a Germanwings-járat és a US Airways 1549-es járatának 2009. január 15-én történet tragédiája között. Az amerikai légitársaság gépe – szintén egy Airbus 320-as – röviddel azután zuhant a Hudson folyóba, miután felszállt a New York-i La Guardia repülőtérről. A „hivatalos magyarázat szerint” egy csapat vadlúd okozta a balesetet, de az összeesküvés-elméletek hívei szerint valójában nem ez történt.

Duclos szerint a New York-i és a francia Alpokban történt szerencsétlenség egyaránt két véreskezű és titokzatos okkultista szekta, az NWO és az illuminátusok műve, amelynek tagjai véráldozatot mutattak be, hogy sötét és természetfeletti erőket idézhessenek meg. A két repülőgép közvetlenül azután zuhant le, miután keresztezték az ősi rituális helyszíneket – mint amilyenek az egyiptomi piramisok vagy éppen Stonhenge – összekötő energiahálót alkotó Ley vonalakat.

„Már maga az Airbus típusszáma is sokatmondó (A320, a szerk.), mert egy rituáléhoz köthető; a 2015. március-20-i napfogyatkozáshoz”– érvelt Duclos, aki úgy látja, a világhatalomra törő titkos társaságoknak azért kellett bemutatniuk az áldozatot, hogy a napkitörések energiáját felhasználva, újraindíthassák – az egyik Ley-vonalra épített – LHC-t.

És hogy miért olyan fontos az illuminátusok számára a Nagy Hadronütköztető újraindítása? Természetesen azért, hogy a téridőn keresztül féregjáratot nyithassanak egy másik dimenzióba (esetleg a múltba, ez még nem eldöntött), és beengedhessék a világunkba azokat a vérszomjas földönkívülieket/mezopotámiai isteneket, akik az ősidőkben alapvető befolyással voltak az emberiség fejlődésére.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik