Néhány hete barátjával indult kocsmázni egy brit férfi Manchesterben, majd néhány óra után Ubert hívott, és hazafelé vette az irányt. Az átmulatott éjszaka utáni reggelen azonban kijózanító üzenet fogadta a mobilján: az Uber egy 35 ezer fontos (16,2 millió forintos) számlát állított ki neki – írja az Ubergizmo.
A férfinek szerencséjére nem volt ennyi pénz a számláján, így a tranzakció meghiúsult. Mivel a férfi úgy emlékezett, hogy a megadott ár 11 vagy 12 font körül mozgott – amit ráadásul a fuvarvállalat megerősített -, felvette a kapcsolatot az Uber ügyfélszolgálatával. Ezután fény derült a hibára: bár a sofőr a megadott helyen tette ki a férfit, a rendszerben egy ausztráliai cím került be, ezért érkezett meg a hatalmas számla.
Az eset azért is furcsa, mert egy fuvar megrendelése során az app bemutatja az útvonaltervet és árajánlatot is ad, ám Ausztráliába ez lehetetlen lett volna, ugyanis szárazföldön nem lehet eljutni oda. Szerencsére az Uber felismerte a problémát, és másodszorra már a megfelelő összegről állítottak ki számlát a férfinek.