Szórakozás

Rajongói bevonásával újult meg a Pepsi

Pepsi
Pepsi
Nem hétköznapi módon újult meg 14 év után a Pepsi arculata, a frissített logó tervezéséhez a márka rajongói véleményét is kikérte.

A Pepsi 125 éves fennállását egy új, mégis sokak számára ismerős logóval ünnepelte, amelyet elsőként tavaly Észak-Amerikában, 2024 tavaszán pedig világszerte is bemutattak. Az új logóban visszakerült a Pepsi márkanév a kör alakú piros-fehér-kék hullámzás közepébe, amely emlékeztet a 90-es években használtra. Ez pedig nem véletlen.

A középen elhelyezett márkanév azért került ismét előtérbe, mert a megkérdezett Pepsi-rajongók többsége így rajzolta le emlékezetből a logót. A vállalat ezt a fajta márkaörökséget ültette át az újratervezés során, kortárs művészi megközelítéssel. Így kapott a felfrissített logó markáns betűtípust és izgalmasabb, karakteresebb színeket, mint az új electric blue. A merészebb, vibráló és kontrasztos megjelenés elsőként egyesíti a Pepsi kéket a feketével, amely a Pepsi Zero Sugar terméket testesíti meg. Az új logó több, a Pepsit jellemző tulajdonságot is szimbolizál. Megjelenik benne az a rugalmasság, ahogyan a Pepsi mozog a fizikai és digitális terek között. Az az agilis szemlélet, amely meghatározza a márka partnereivel és fogyasztóival folytatott együttműködéseit. Továbbá az a sokoldalúság, ahogyan a Pepsi bevonja a rajongóit azokon a helyeken, ahol vásárolnak, étkeznek, dolgoznak és lazítanak.

A megújult logó egyszerre tükrözi a több mint száz éves márkatradíciót, a Pepsi jövőre vonatkozó merész elképzeléseit, valamint a ”Többre szomjazom!” filozófiát. A Pepsi generációtól függetlenül ünnepli és támogatja az embereket a sporttól a zenén és a kulináris élvezeteken át, egészen a szórakozásig. A Pepsi ennek megfelelően továbbra is kiáll az olyan kezdeményezések mellett, amelyek előmozdítják a fenntarthatóságot, a pozitív döntéseket – mint például a cukormentes élvezeteket -, a sokszínűséget és a szenvedéllyel megélt pillanatokat.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik