Szórakozás

Litkai Gergely elmagyarázta, miért keresnek nagyon jól a magyar humoristák

Marjai János
Marjai János
Például a köztévén.

Bár nagyon komoly anyagi lehetőségekhez jutnak a közmédia és az államhoz köthető szponzorációk miatt Fábry Sándorék, még mindig Bödőcs Tibor keres a legjobban a magyar humoristák közül – derült ki a Forbes éves összeállításából néhány napja.

  • Bödőcs cége 2021-ben 98 milliós, tavaly 68 milliós nyereséggel zárt, bevételeit elsősorban a fellépéseikből és sikerkönyveiből szerzi.
  • Egészen más cégpolitikát folytat Fábry, aki sokkal magasabb árbevételt ér el – 2022-ben ez 472 millió volt – ám mivel a Duna Televízión jelenleg is kéthetente futó beszélgetőműsorának költségeit saját cége, a Trisó Produkcó Kft. állja, emiatt a bevételhez képest meglehetősen alacsony, 17 milliós profittal zárta az évet tavaly.

Ennek nyomán a Blikk megkereste Litkai Gergely humoristát, árulja el, mi a siker valódi kulcsa a stand-uposoknál.

Érdekes jelenség, hogy amikor válság van – mondjuk Covid, gazdasági válság vagy komoly infláció – az emberek mindig a humorhoz menekülnek. Erre valahogy mindig szükség van, mert egy kicsit kiszakít mindenkit a negatív hangulatból. Némileg olyanok vagyunk, mint a vészkijárat. De talán az is fontos szempont, hogy a humoristák képesek hitelesek maradni, mert vannak dolgok, amiket csak mi mondhatunk el.

Kapcsolódó
Továbbra is Bödőcs Tibor profitál a legjobban a nevettetésből
A közmédiás humoristákkal ellentétben Bödőcs kisebb árbevételt, de nagyobb nyereséget ért el.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik