Szórakozás

“Alávaló szarházi!” – Egymást püfölik a celebek

A hírességek élete sem fenékig tejszínhab. Személyes ellenszenv, üzleti vita és szakmai féltékenység is mérgezi viszonyukat, a konfliktusok olykor tettlegességig fajulnak.

Cicaharcok

Semmihez sem fogható, amikor két nő szívből utálja egymást, és ez a celebeknél sincs másképp. Bálint Antónia és Sarka Kata életében csak Hajdú Péter volt közös, egyébként ki nem állhatják egymást. Az évek óta leginkább a botrányaival a felszínen evickélő ex-szépségkirálynő nemrég egy könyvben teregette ki hálószobatitkait, amivel kivívta a szintén nehezen értelmezhető teljesítményű Sarka Kata haragját. „Akinek nincs normális családja, annak fogalma sincs, milyen, amikor a harmóniába belerondít valaki egy ilyen mocsoksággal. Szégyen és fertő!”- írta Hajdú Péter felesége Hajdú korábbi barátnőjéről.

Az ütésváltásba egy gyomros erejéig beszállt maga Hajdú is, durva alkoholizmussal vádolva Toncsit. „Nem bírtam elviselni a reggeli cefreszagot, de elhagyni sem akartam, mert féltem, hogy kárt tesz magában” – írta a Facebookon a showman. Toncsi visszatámadott, belengetve, hogy a következő könyvét Katáról fogja írni, mert már nagyon a bögyében van. Válaszában Sarka azt mondta: nem érti, miért kell vele foglalkozni, és „szívből kívánja, hogy Antónia találjon magának rendes munkát”.

Rapperháború

Dopeman és Majka konfliktusa több mint egy évtizede húzódik: a Való Világ első szériájának sztárja még a villában ismerkedett össze a rapperrel, akivel egyévnyi közös zenei karrier, majd viharos szakítás következett. A kölcsönös üzengetésekkel tarkított, feszült viszony nemrég odáig fajult, hogy Majka egy szórakozóhelyen ököllel megütötte Dopemant, aki visszakézből földre vitte az ittas Majkát. A dulakodásnak a biztonságiak vetettek véget. A verekedés után Dopeman ebben a videóban mesélte el a saját verzióját az eseményekről, amire Majka egy meglehetősen kusza és zavaros posztban reagált. Röviden: mindketten azt állítják, hogy egyikük sem kapott, csak adott, illetve Majka elismerte, hogy részegsége miatt ő kezdeményezte a balhét. Az ittasságot nehéz is lenne tagadni, miután megjelent egy szemtanú videója az eseményekről, ahol Majka kocsmai stílusban, ordítva fenyegetőzik.

Az ellenségeskedés gyökerét firtató kérdésünkre Dopeman elmondta: „Felépítettem neki egy jól működő előadói karriert, de a srác borzalmasan elszállt a sikerektől, köszönőviszonyban nincs már önmagával.” Dopemant bevallása szerint jelentős „erkölcsi, üzleti és más kár” érte Majka távozása miatt, aki szerinte „olyan, mint Geréb a Pál utcai fiúkból”. Majkát cikkünk megjelenéséig nem sikerült elérnünk.

Puzsér színre lép

Puzsér Róbert megjelenése a médiában új értelmezést adott mindannak, amit korábban kritikának, kemény támadásnak gondoltunk. A magyar-töri szakos tanárból országos megmondóemberré lett Puzsér ébrenléti idejének jelentős százalékát tölti azzal, hogy felemelje szavát a szerinte gátlástalan, etikátlan vagy ízléstelen médiaszereplők ellen. A nagy hangú kritikus világjobbító dühében olyan médiaszereplőknek küldött már hadüzenetet, mint Farkasházy Tivadar, Berki Krisztián, Vujity Tvrtko, az Irigy Hónaljmirigy vagy Oravecz Nóra.

Puzsér a 2013-as évet nemes egyszerűséggel a Hajdú Péter elleni harc évének nyilvánította, és hetente bombázta facebookos üzeneteivel, videóival a műsorvezetőt. Nehezményezte, hogy a korábban szocialista szimpatizáns Hajdú újabban „elvtelenül dörgölőzik a fideszes hatalomhoz” vagy hogy gyomorszondán táplált gyerekek nyomorúságát használja a showműsora nézettségének növelésére.

Hajdú sokáig figyelmen kívül hagyta Puzsér támadásait, majd ebben a facebookos posztjában az összes dühét a kritikusra borította, „beteg lelkű ocsmányságnak” és „alávaló szarházinak” nevezve Puzsért. „Szemtől szemben gyáva, beszari alak vagy, aki két pofon után sírva cammogna haza, a véleményedre pedig mindenki magasról szarik. Elképesztő, hogy ebből meg tud élni. Elképesztő, hogy a hájas nagy valagát még nem rúgta szét senki. Pedig milyen jól esne, telirüszttel:)” – írta a showman, pár mondattal korábban még gyűlölködéssel vádolva Puzsért.

Kérdésünkre a kritikus elmondta: bár Hajdú korábban többször is perrel fenyegette, ebből semmi nem lett, ahogy egyetlen hasonló ügyből sem az elmúlt 10 évben. Puzsér szerint a jogászokkal való fenyegetőzés a cenzúra aduásza lett a magyar sajtóban.

A kritikus a Hír24-nek elmondta: fájlalja, hogy missziójával magányos farkasnak számít a magyar médiában. Vitray Tamás például szerinte egy olyan régi szemlélet képviselője, aki méltóságteljes alkatával nagyon alkalmas lenne arra, hogy felszólaljon a kereskedelmi tévék hitványsága ellen. „Miért mulasztja el Vitray 20 éve megtenni ezeket az erkölcsi-szakmai figyelmeztetéseket?” – teszi fel a kérdést Puzsér, majd rögtön meg is válaszolja: „Vitraynak az a nagy félelme, hogy meg lesz mosolyogva a háta mögött, mint egy letűnt korszak képviselője.”

Puzsér lapunknak nyilatkozva Geszti Pétert sem kímélte: „Ötven éves elmúlt a csávó és ugyanott tart, mint 25 éve. Már az egykori rajongói gyerekeinek csinálja a zenét, méghozzá ugyanazt a zenét.” Szerinte a dumagép produkciója a rendszerváltás után egy friss és új dolognak számított, ám mostanra egy halálosan unalmas bénázás lett. „Geszti Péter gyerekének sem állna jól mindaz, amit Geszti csinál.” – zárta sommás ítéletét a kritikus. 

Cirkusz kell a népnek

Síklaki István szociálpszichológus szerint a hírességek összecsapásai a showbiznisz részei, ekként érdemes kezelni őket. Komolyabb sztárok esetén a stáb írja meg a forgatókönyvet, kevésbé fontos celebek önmaguk improvizálnak. A lényeg mindkét esetben, hogy ügyeket és sztorikat generáljanak maguk körül, ezzel forgatva nevüket a médiában. A szakember ugyanakkor nem zárja ki, hogy egyes esetekben valós indokok és érzelmek is húzódhatnak a pengeváltások mögött.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik