Tavaly ősztől már kizárólag magyar baromfihús kapható az ALDI-ban. Többek között a közkedvelt csirkemellfilé és csirkecomb, a grillcsirke, a pulykamellfilé, a pulyka tokányhús és a darált pulykahús, valamint a pecsenyekacsa, a kacsa levescsomag, vagy éppen a kacsacomb és -mell. Az állandó kínálatban lévő baromfihúsokon kívül a szezonálisan kapható friss szárnyashúsok 100%-a is magyar beszállítóktól érkezik.
Az ALDI természetesen nem csak a baromfihúsok választékában próbálja a magyar vásárlók igényei szerint alakítani kínálatát. Az áruházlánc tapasztalatai szerint a hazai gasztrokultúrához kapcsolódó termékek, alapanyagok, a tradicionális feldolgozási formák és ízek fontosak a vásárlók számára. Ezért a friss és tartós tej – beleértve a laktózmentes változatot is –, továbbá a konvencionális tejföl és rögös túró mellett a trappista sajt valamennyi kiszerelése is kizárólag magyar beszállítóktól érkezik. A vállalat 2018 februárjában megvásárolta az Alföldi Tej Kft. „Kokárdás” márkáját, így hazai története során először szerzett tulajdonjogot egy magyar brandben, amelynek gyártója 100%-ban magyar alapanyagot dolgoz fel, Magyarországon, magyar munkaerővel.
Számos más termék ugyancsak magyar forrásból kerül az áruházlánc polcaira, így a kenyerek egy része is. Az ALDI „Azon melegében” frissen sütött pékárui között mindenki megtalálja az ízlésének megfelelő kenyeret. A hagyományos cipók mellett egyre többen választanak különlegesebb pékárut. Éppen ezért vált igen kedveltté az ősi gabonából készült teljes kiőrlésű PurPur vekni, illetve a savanykás, fűszeres bajor König Ludwig rozscipó is, amelyek szintén hazai pékségből kerülnek az ALDI polcaira.
Az áruházlánc által kínált széles tojásválaszték (egy kivétellel) szintén hazai beszállítóktól érkezik, és a zöldségek, gyümölcsök mintegy 80 százaléka ugyancsak magyar. A nyári hónapokban a honi gasztronómia egyik legfontosabb szezonális alapanyaga, a paradicsom is hazai termelőktől származik.
Az ALDI folyamatosan azon dolgozik, hogy ahol csak lehetséges, magyar gyártóktól származó árut kínáljon és a lehető legrövidebb, legjobb ár-érték arányú ellátási lánccal dolgozzon. Így a vállalat eleget tesz a vásárlói elvárásoknak, és a magyar gazdaságot is támogatja.