Média
Az Echo Tv megújult stúdiója

Leváltották a főrendezőt Mészáros Lőrinc tévéjénél

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2018. 03. 28. 11:19

Korábban a témában:

A 24.hu értesülése szerint a tegnapi nappal leváltották Rudas Gábor főrendezőt a 2016 végén Mészáros Lőrinc tulajdonába került Echo Tv-nél. Rudas körülbelül három éve kezdett az Echónál, vagyis még azelőtt, hogy azt megvásárolta Orbán Viktor közeli barátja, a felcsúti gázszerelőből lett milliárdos egy másik milliárdostól, Széles Gábortól, majd Mészáros átalakította a tévét, illetve annak vezetésébe bevonta Mészáros a feleségét, Mészárosné Kelemen Beatrixot.

Rudas utódjának értesülésünk szerint Mag Zoltánt kérte fel az Echo TV. Mag tősgyökeres Echo TV-s, már jóval Rudas előtt is a tévénél volt.

Szerdán telefonon értük utol Rudas Gábort, hogy a változással kapcsolatban érdeklődjünk, de azt mondta, nem kíván nyilatkozni.

Frissítés: Beosztott rendezőként még maradhat

Időközben kiderült, hogy bár valóban leváltották Rudast a főrendezői poszton, a munkaviszonya nem szűnt meg. Rudasnak főrendezőként feladata a tévé látványvilágának gondozása, megújítása, az egyes produkciók képi világának kitalálása volt, ezután viszont beosztott rendezőként már csak műsorokat fog rendezni. Eddig ő találta ki, hogy mi hogyan legyen, ezután neki mondják meg, hogy hogyan rendezzen.

Nagy a mozgás a csatorna környékén

Februárban az Echo TV vezérigazgató-helyettese, Szikszai Péter és Mentes Katalin hírigazgató távozott a csatornától. Szikszai távozására azután került sor, hogy személyes konfliktusba keveredett Farkas Boglárka vezérigazgatóval. Mentes, aki Szikszai élettársaként is ismert, néhány nappal Szikszai távozása után mondott fel. A hírigazgatói posztot ezután Monoki Kálmánra bízták, míg Császár Attila riporterből megbízott híradós főszerkesztő lett. A tulajdonosváltással összefüggésben idén januárban Széles Gábor igazgatósági tagsága is megszűnt a jobboldali tévécsatornát működtető Echo Hungária Zrt.-nél.

A tavaly decemberben jelentősen megújított Echo TV-t a múlt héten főműsoridőben a 18 és 59 év közötti tévénézők 0,3 százaléka választotta, ezzel Mészáros tévéje éppen hogy be tudott kerülni az 50. legnézettebb hazai tévécsatorna listájára, míg egész napot vizsgálva ez már nem is sikerült. A teljes (4 éveseket is magába foglaló) népességben viszont jobban állnak a Nielsen Közönségmérés paneljében: főműsoridőben 0,8 százalékos közönségarányuk volt, és ezzel a 24. legnézettebb tévécsatorna volt, míg egész napot tekintve 33. helyen álltak és 0,9 százalékot tudtak felmutatni heti átlagban.

Story TV, Story4. MTI Fotó: Balaton József
Alcsútdoboz, 2014. november 18.
Orbán Viktor miniszterelnök és Mészáros Lőrinc (Fidesz-KDNP) felcsúti polgármester (középen, b-j) beszélget a Búzakalász 66 Felcsút Kft. bányavölgyi mangalicatelepének avatásán a Fejér megyei Alcsútdobozon 2014. november 18-án. Mögöttük Tessely Zoltán fideszes országgyűlési képviselő.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Besokallt Mészáros Lőrinc két újságírója
Állítólag nem akartak részesei lenni a Mészáros Lőrinc médiatermékeiben elszaporodó migránsozásnak és cigányozásnak.
Szalay Dániel korábbi cikkei
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

EINDHOVEN, NETHERLANDS - OCTOBER 22:  Balazs Dsudzsak of PSV Eindhoven battles for the ball with Mathieu Valbuena of Marseille during the UEFA Champions League Group D match between PSV Eindhoven and Marseille at the Philips Stadium on October 22, 2008 in Eindhoven, Netherlands.  (Photo by Paul Gilham/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.