Light

Postás a pácban

Marokkói humor.

Egyes toposzok a nemzetközi kulturális örökség kollektív részei. Ilyenek a lányát féltő apa, a bárgyún balfék hivatalos közeg, vagy éppen a bajba került csomagkihordó figurájával megeső, mulatságos sztorik.

Azok a reklámok, amelyek ezekből merítenek, mindenütt közérthetőek, hiszen ugyanazokat az érzelmi-szellemi folyamatokat indítják be a befogadóban a világ bármely pontján.

A kezdő felsorolásban utolsóként említett karakter is közismert: ki ne tudna legalább egy viccet, vagy anekdotát a meghökkentő és abszurd kalandokat átélő küldöncökről? Ekképpen lehetséges, hogy az alább látható, kézbesítői szolgáltatást népszerűsítő kampány habár Észak-Afrikából származik, globális üzenetet közvetít.

A három szpot bemutatja, milyen zord laboratóriumi tesztkörülmények között edződik meg a figyelmünkbe ajánlott szolgáltató alkalmazottja, s ámbár ezúttal a leginkább sztereotípiává vált harc a házőrzővel elmarad, nem mindennapi, amilyen viszonyok között boldogul.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik