Light

Jó termékhez fárasztó reklám

Nem is nézik...

Az első igazi uniszex parfümöt a kilencvenes évek közepén az amerikai divatcézár, Calvin Klein dobta piacra. Nemes egyszerűséggel monogramját választotta az illat nevéül.

A CK One akkor letarolta a piacot, mindkét nemből jelentős rajongótábort begyűjtve. Most ismét itt van, de már egy újabb variációval CK One Shock for Her, Him kiadásokkal, szakítva az uniszex üzemmóddal. Ütős darabnak szánták mindkettőt, intenzívebbek az illatanyagok, az összetételek.

Ehhez kapcsolódóan megjelent az első reklám is, melyet megtekintve az első benyomás az az, hogy visszaugrottunk az időben… Az alkotók valószínű a kilencvenes évekig szerettek volna visszatrappolni, de kissé nagyobb gázt nyomtak és a nyolcvanas években landoltak.

Ez nem is lenne gond, de egy kérdést mindenképpen felvet: mitől trendi az, ami úgy néz ki, mintha a salattyabarnati művelődési ház stúdiójában vágták volna a helyi diszkóban forgatott anyagból? A választ mindenképpen a videó nézettsége adja meg…

Ajánlott videó

Olvasói sztorik