A K&H márkaépítésének következő állomásaként Menő Manó tűnik fel a K&H reklámjainak központi elemeként.
„2005-ben, a logóváltással egy időben a mesék világában kalandoztunk, 2007-ben a fiatalos lendületet kifejező tánc vette át a főszerepet…Az új platform továbbviszi a fiatalos, dinamikus elemeket, ugyanakkor még inkább kifejezi a K&H tanácsadó szerepét.” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs igazgatója.
Menő Manó végtelenül egyszerű, hiszen egy vonal, de mégis összetett személyiség, így minden generációt megszólít. Az idősebbek emlékeznek még a rajzfilmsorozatra, a fiatalabbak pedig eleve vonzódnak ehhez a világhoz.
„A régi rajongóknak meglepetést okozhatunk, hiszen eredetileg Menő Manót csak fekete-fehérben láthatták, viszont most nem csak egyénisége, hanem megjelenése is színes. A történet során pedig amellett, hogy újabb és újabb társakkal, fordulatokkal találkozhat a néző, új, eddig még általa nem használt tárgyak is felbukkanhatnak majd” – fűzte hozzá Horváth Magyary Nóra.
Április 15-től elsőként televíziós reklámokban, illetve a K&H országos fiókhálózatában tűnik fel Menő Manó figurája, május 1-től óriásplakátokon is találkozhatunk vele. A kreatív koncepció alapötletét a Republic of Art ügynökség jegyzi, de a megvalósításán már nem dolgozott. A kampány megvalósítója az Addiction reklámügynökség és az olasz jogtulajdonos, a Quipos cég. A K&H médiavásárlását e kampány esetében is az OMD végzi.