A legnagyobb hirdetők közül 44 vállalat székhelye található az USA-ban, közülük 11 annyira bízik a nemzetközi értékesítésben, hogy jóval többet költött reklámra nemzetközi piacon, mint az anyaországban. A Coca-Cola reklámköltésének 16,5 százaléka, mintegy 2,67 milliárd dollár esik az Egyesült Államokra, s majdnem háromszor ennyit költ az európai piacon. A világ legnagyobb hirdetőjének számító Procter & Gamble 9,73 milliárd dollárt, teljes reklámköltésének 65 százalékát fekteti be az USA-n kívül. A felmérés szerint a Procter a legnagyobb reklámköltő szinte az összes piacon, egyedül Latin-Amerikában és Afrikában előzi meg nagy riválisa, az Unilever.
A gazdasági válságnak köszönhetően több hirdető is Kína felé fordult. A 100 vizsgált vállalat közül 39 költött az ázsiai országban, öt cég (Yum Brands, Pernod Ricard, Avon Products, Colgate-Palmolive, P&G) reklámköltésének több mint 10 százalékát fektette be.
Míg az amerikai cégek a kínai, illetve az európai piacot célozták meg, addig az 56 nem amerikai székhelyű nagyvállalat számára az USA meghódítása a legfontosabb. Hat vállalat reklámköltésének több mint felét ez a piac teszi ki. Mivel az Egyesült Államokban engedélyezett a vényköteles gyógyszerek reklámozása így nem csoda, hogy négy közülük gyógyszeripari cég. Hasonló okok miatt az amerikai gyógyszercégek is szeretik a “hazai piacot”, az Eli Lilly&Co., a Merck&Co. és az Abbott Laboratories is több mint 85 százalékban az USA-ban hirdet.