Az elmúlt hetekben a Film+ és a Cool Tv is megelőzte a Viasat3-at a 18-49 éves korosztály körében. A két IKO-érdekeltségű csatorna nézettsége az év eleje óta kezdett látványos növekedésbe. Tavasszal még csak egy-egy nap, júniustól kezdve pedig már heti szinten is megelőzték a Viasat3-at, amely az elmúlt években az RTL Klub és a TV2 után fixen a harmadik legnézettebb kereskedelmi csatorna volt.
A legutóbbi héten – a 18-49 évesek körében és főműsoridőben – az RTL Klub 28,9 százalékos, a TV2 22,3 százalékos közönségarányt ért el. A két nagy csatornát a Cool Tv követte 4,9 százalékos eredménnyel, majd a Film+ következett 4,8 százalékkal, a Viasat 3 csak az ötödik lett 4,7 százalékos közönségaránnyal.
Csökkenő trendet mutat az M1 nézettsége is a kereskedelmi szempontból fontos célcsoport körében. Az elmúlt héten a közszolgálati csatorna mindössze 4,3 százalékos share-t ért el, miközben az AGB Nielsen lefedettségi adatai szerint a közel négymillió televíziós háztartás 100 százalékában elérhető. Eközben a Cool Tv a háztartások 63,4, a Film+ pedig 64,7 százalékában fogható, a Viasat 3 lefedettsége 72 százalékos.