Öt nagy adó, az NBC News, az ABC News, a CNN, az MSNBC és az E!, valamint az USA ötven mozija is élőben közvetítette Michael Jackson keddi búcsúztatását, amelytől a tévécsatornák nézettségi rekordot vártak. Az NBC és az ABC a műsort nem szabdalta szét reklámblokkokkal, hasonlóan a nagy állami események sugárzásához, amelyekből szintén kimaradnak a hirdetések.
A csatornák szóvivői szerint ez általánosan bevett gyakorlat, amellyel a hirdetők is tisztában vannak, a szerződésekben szerepel egy kikötés, speciális esetekre vonatkozóan. Felvetődhet a kérdés, a popikon temetése felér-e az amerikai elnök beszédével vagy egy nemzeti katasztrófával, amely indokolná a reklámok eltűnését. Utóbbira a szeptember 11-i terroresemények során volt példa, akkor több napig nem sugároztak reklámokat a tévéadók jelentős bevételtől esve el. A jelen helyzetben nem tartanak attól a csatornák, hogy káruk származna a lépésből, a hirdetőket speciális engedményekkel, extra reklámidővel kárpótolják.
A tévécsatornák mellett számos online felületen is követhették a nézők az eseményeket. Az Msnbc.com előzetes adatai szerint stream tévén mintegy 3 millióan figyelték a ceremóniát, a site egyedi látogatóinak száma meghaladta a 7, az oldalletöltéseké pedig a 82 milliót. A CNN.com-on több mint 11,8 millió egyedi látogatót regisztráltak, a videó stream szolgáltatást 9,7 millióan használták. A Facebook első adatai szerint nem sikerült megdönteni Obama beiktatási ceremóniájának csúcsát, amikor mintegy 13,9 millióan látogattak az oldalra, de a 11,8 milliós egyedi látogatói szám is szép teljesítmény. A Twitter üzemeltetőit is megdolgoztatta a búcsúztatás kapcsán kialakult aktív forgalom, mintegy 10 témához kapcsolódó fórum volt átmenetileg elérhetetlen.