A konferencia szakmai programjaiban az újdonságok és a hatékonyság növelése állt előtérben. A hagyományostól eltérő lebonyolítási rendnek köszönhetően az egynapos rendezvényen a szokásosnál jóval több, összesen 21 szakember osztotta meg tapasztalatait az érdeklődőkkel.
Több szempontból is rendhagyó volt a Figyelő Konferenciák által szervezett idei BTL kommunikációs konferencia. Az újdonságok már a helyszín kiválasztásánál megkezdődtek, hiszen a konferenciának egy boráruház adott otthont. A három blokkba rendezett szakmai programot sem nevezhetjük szokványosnak, mivel a színpadon húszpercenként váltották egymást az előadók, és prezentációjukban ezért csak leglényegesebb szakmai információk átadására koncentráltak. Mindhárom blokk kerekasztal-beszélgetéssel zárult, ahol lehetőség nyílt az előzőekben elhangzottak azonnali, mélyebb megvitatására.
Az erős szakmai névsornak és a lendületes programnak is köszönhető, hogy a konferencián több mint 210 érdeklődő vett rész, mely az ilyen jellegű rendezvények esetében szintén nem nevezhető általánosnak. A nap megnyitásaként Hivatal Péter, a DMSZ elnöke mutatta be az első átfogó dm iparági kutatás legfontosabb eredményeit. De emellett szó esett többek között a vásárláshelyi Feng Shui-ról, a média- és btl ügynökségek együttműködéséről, illetve az alakuló sztárkultusz szponzorációval kapcsolatos kihasználhatóságáról, hogy csak néhányat említsünk az érintett témakörök közül. Az előadások mellett, az érdeklődők kiállítókkal is találkozhattak, akik ma még csak szűk körben ismert újszerű btl eszközöket mutattak be, melyek hamarosan szerves részei lehetnek a hatékony kommunikációnak.
Szerb sajtó: magyar hátterű cég felügyelhette a 14 ember halálát okozó újvidéki vasútállomás rekonstrukcióját
A mérnöki cég magyar anyavállalata Mészáros Lőrincék alvállalkozói között is feltűnt.