A kampány elsősorban a sajtófigyelő cégek figyelmét akarta felhívni arra, hogy a cikkek másolásával és továbbításával törvényt sértenek.
A kampány eredményeképp a legnagyobb sajtófigyelő cégek megkeresték a kiadókat, és egy részük már szerződést is kötött a szerzői jog által védett cikkek törvényes felhasználásáról. A szerződés értelmében a cégek a cikkeket szerződéses ügyfeleiknek ezentúl díjfizetése ellenében adják át. A kiadóknak fizetendő díj három részből tevődik össze, kiadótól és felhasználótól függően. Hozzáférési díjat fizetnek az újságcikkekhez való folyamatos hozzáférésért, termináldíjat a szolgáltatáshoz hozzáférő ügyfelek után, valamint cikkdíjat az ügyfelek által letöltött cikkek darabszáma után. Felhasználástól és szerződéstől függően a három díj valamelyikét, illetve kombinációját kell megfizetni. A kampányban a Napi Gazdaság, a Népszavát kiadó Editorial kft, a Magyar Hírlap, a Magyar Nemzet kaidója, a Népszaabdság, a Ringier és a Zöld Újság Rt. vesz részt.
Süle László, a Napi gazdaság ügyvezető igazgatója elmondta: nem tudják kontrollálni, hogy a sajtófigyelő és PR-cégek valóban nem másolják-e a cikkeket, tárolják vagy közzéteszik-e elektronikus formában, de úgy látja, hogy a magyar gazdaság abba az irányba megy, hogy a cégvezetők egyre kevésbé vállalnak fel törvénytelen helyzeteket. A Csak tiszta forrásból! nevű kampány kapcsán elmondta, hogy a törvényes felhasználást lehetővé tevő szerződések „több tízmillió” forintos bevételt jelentenek a kiadóknak, de önmagában a szerződések még nem hozzák magukkal az eladott példányszámok emelkedését. Ugyanakkor a 60-100 forintos cikkdíjak arra késztethetik az ügyfeleket, hogy inkább vegyék meg a lapot.
Az Azahriah-jelenségnél már csak a róla készült „dokumentumfilm” szürreálisabb
Megnéztük Mazzag Izabella műfajilag nehezen besorolható filmjét az első magyar szupersztárról. Mi vagyunk Azahriah – kritika.