Gazdaság

Bejött a 2Rule Mészároséknak: minden negyedik forint nyereséggé vált

Ivándi-Szabó Balázs / 24.hu
Ivándi-Szabó Balázs / 24.hu

434 millió forint árbevételt könyvelt el Mészáros Lőrinc felcsúti dollármilliárdos saját márkás sportruházati érdekeltsége, a Magyar Sportmárka Zrt. tavaly.

A 2017 végén alapított társaság 2019-ben kilőtt, összességében több mint félmilliárdos forgalmat ért el, úgy festett, hogy az emberek elkezdtek 2Rule-ba öltözni, például a magyar kirakatteammel, a veszprémi kézilabdacsapattal is leszerződtek. Igaz, ehhez nem kellett messzire menni, Mészáros Lőrinc milliárdos üzlettársa, Szíjj László Duna Aszfalt Kft.-je a Telekom Veszprém fő tulajdonosa.

2020-ban ennél közel százmillióval kisebb volt a sportruházati cég forgalma,  viszont a nyereség az ötszörösére, 108 millió forintra nőtt.

Ezek szerint 25 százalékos nyereségrátával dolgoztak tavaly a herceghalmi fellegvárban. Mindezt 6 fős gárdával érte el a cég: a mérlegbeszámolóban 5 teljes és 1 részmunkaidős szellemi foglalkozású dolgozót tüntettek fel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik