„Nem tudunk már semmi újat kitalálni”, mondhatta az IKEA egyik kreatív felelőse egy meetingen, mire a kollégája annyit válaszolhatott: „Várj, fogd meg lerakom a söröm a Billyre.”
Az IKEA a vásárlói élmény újraértelmezésére törekszik, ennek egyik első lépéseként két rave bulit rendeztek meg a világ egyik legnagyobb bútorbemutatója, a Milánói Designhét alatt, az Assembling the Future Together (szabados fordításban A jövő együttes összeállítása) című kiállításuk helyszínén, a Telekom Elektronic Beats és neves lemezbolt, a Serendeepity közreműködésével – írta a Fast Company alapján a Business Insider.
Az IKEA, illetve anyavállalata, az Ingka Csoport még további bulik megrendezését tervezi az olasz városban, nyilatkozta a cég kreatív igazgatója, Marcus Engman, aki szerint ez egy jó példa arra, hogy a bútoróriás hogyan akarja visszahízelegni a vásárlókat a boltjaikba. Egy másik lépésként az Adidasszal és a Legoval kötött kreatív megállapodásukat említette.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
Az IKEA és a hasonló láncok az utóbbi időben komoly visszaesést tapasztalnak a boltjaikat felkereső vásárlók számában, van, amelyik csődöt, egy másik boltbezárásokat jelentett be.