A Kaliforniai Egyetem két professzorának becslése szerint összesen 5-12 milliárd dolláros veszteséggel számolhatnak azoknak a vállalatoknak a részvényesei, amelyek a híres golfozót támogatták. A két közgazdász 13 kereskedési napon vizsgálta a részvények mozgását a botrány kitörését követően. Az érintett vállalatok között szerepelt az Accenture, az AT&T, a Tiger Woods PGA Tour Golf, a Gillette, a Nike, a Gatorade és a TLC Laser Eye Centers.
A szakértők, hogy hiteles képet kapjanak a teljes részvénypiacot, valamint a legközelebbi versenytársak piaci szereplését is vizsgálták az adott időszakban, valamint az azt megelőző négy év során. Egyes vélekedések szerint azonban a számítás így sem megalapozott, mivel több szponzor csak anyavállalatán keresztül van jelen a tőzsdén. A két professzor szerint a vizsgálat mindenképpen rávilágít arra a kérdésre, megéri-e sportolót alkalmazni reklámarcként, illetve mennyi hasznot és veszteséget okozhat egy szponzorációs szerződés a vállalatok számára.
Tiger Woods magánéleti botrányát követően már több szponzor is jelezte, hogy megszakítja szerződését a világklasszis sportolóval (Accenture, Gatorade). Az AT&T december 31-én bontotta fel együttműködését a golfozóval. A Nike, a TAG Heuer, az Electronic Arts és a Procter&Gamble továbbra is kitart Woods mellett, azt azonban már többen is jelezték, hogy a sportoló kisebb szerepet játszik a jövő évi marketing tervekben.