Bár hivatalosan még nem is működik az Iváncsán felépült akkumulátorgyár, a cég vezetése november 6-án már meg is kezdte „a vállalati buszjáratok optimalizálását”, írja a Szabad Európa.
A gyár vezetése ezt állítólag azzal indokolta, hogy minden olyan megállóba, ahol ötnél kevesebben szálltak fel, megszüntették a járatokat. Így nemcsak konkrét desztinációk szűntek meg, de a megmaradt járatok megállóinak számát is csökkentették.
A Szabad Európa egyik forrása szerint így viszont vannak olyan extrém esetek, amikor egy dolgozónak ahhoz, hogy reggel 6-ra beérjen a gyárba a lakóhelyéről, még előző este, az utolsó buszjárattal el kell indulnia, egy köztes településen töltenie az éjszakát, és reggel az első busszal beutaznia Iváncsára.
A lap úgy tudja, már most nagyságrendileg 1500 ember dolgozik a gyárban.
A 24.hu nemrég írt arról, hogy Magyarország eddigi legnagyobb akkumulátorgyár-építkezésén még nem fizettek ki minden magyar beszállítót, a dél-koreaiak pedig ezért őszintén bocsánatot kérnek.