Adva van egy hipermarket és egy – vélhetően az olcsóbb kategóriából származó – akciós ásványvíz, aminek árát gigantikus címke hirdeti: 89 forint. A Ne szórakozz Ohannal blog szerzője ennek örömére tele is pakolta vele a kocsiját.
A kasszánál derült ki, hogy a víz 89 forint helyett tulajdonképpen 109 forintba kerül per palack, ugyanis a pénztáros már ezt az összeget ütötte a gépbe. Amikor Ohan szóvá tette a dolgot, egyszerűen széttárta a karját. Nem úgy az ügyfélszolgálatos munkatárs, aki a „vásárlók könyve” varázsszavak hallatán mindjárt megkérdezte azt is, „ugyan miért van erre szükség”.
A blog szerzője elővezette a panaszát és meglobogtatta a félrevezető árcímkéről mobillal készített képet. Miután leteremtették, hogy a hipermarketben tilos fotózni, az ügyfélszolgálatnál mégis megoldást ajánlottak a problémára: „Levette az olcsóbbik árat, és azt mondta, hogy annyi vizet veszek, amennyit akarok. Menjek a pénztárhoz, fizessem ki az új áron, és a különbözetet odaadja” – írja a blog.
Kíváncsi, mi történt ezután? Kattintson!