Kötcse, 2013. szeptember 15.
Habony Árpád miniszterelnöki tanácsadó (b), Andrew G. Vajna, a nemzeti filmipar megújításáért felelős kormánybiztos (k) és Havasi Bertalan, a kormányfő sajtófőnöke (j) érkezik a Polgári Magyarországért Alapítvány rendezvényére Kötcsén 2013. szeptember 15-én.
MTI Fotó: Varga György
Média

Közterületen is kampányol Andy Vajna rádiója

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2017. 01. 31. 13:30

Holnaptól a Rádió 1 hirdetései  elárasztják majd az utcákat, köztereket, az országos és helyi médiumokat, a tömegközlekedési eszközöket és a televízió képernyőjét is.
Korábban a témában:

Országos reklámkampányt indít az Andy Vajna kormánybiztos érdekeltségei közé tartozó  Rádió 1, hogy ezzel tovább erősítse pozícióit a rádiós piacon. Ez az a rádió, ahová az analóg FM frekvenciáját elvesztő Class FM-ről átköltözött Sebestyén Balázs és a Morning Show stábja, ahol a védjegyvita miatt Reggeli Show címmel indítottak műsort.

Nem véletlen, hogy az országos óriásplakát, citylight és sajtókampány fókuszában is a Reggeli Show sztárjai lesznek.

A közterületeken, tömegközlekedési eszközökön, valamint országos és helyi médiumokban megjelenő hirdetésekkel az adó egyébként elsősorban a fő hallgatói célcsoportnak számító 15-49-es korosztályt szeretné megcélozni.  De lesz tévéreklám is. Ami mondjuk nem csoda, hiszen Vajnáé a TV2 Média Csoport is.

A reklámkampánnyal párhuzamosan, február 6-tól egyébként indul a Rádió 1-en a Nap slágere című játék is, amely a Reggeli Showban kezdődik, és amellyel naponta többször lehet 30 ezer forintot nyerni.

Ők nyerték a legtöbbet a Class FM elnémításán

Egyébként épp a napokban írtuk meg, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szerint a Class FM országos kereskedelmi rádiós frekvenciája még akár évekre is néma maradhat. Ez a helyzet nagyon kedvez Andy Vajnának, akinek rádiója az elmúlt időszakban számos városban lévő rádióval kapcsolódott hálózatba, így vételkörzete folyamatosan bővült, miközben a Class FM hallgatói közül nagyon sokan landoltak a Rádió 1-nél. A Rádió 1 országosan piacvezető rádió lett, de ez csak a kereskedelmi rádiókra érvényes. Budapesten pedig a román Radu Morar Tematic Media Groupjához tartozó Sláger FM lett a piacvezető.

(Kiemelt kép: Andy Vajna kormánybiztos, a Rádió 1 tulajdonosa 2013-ban Habony Árpád miniszterelnöki tanácsadó és Havasi Bertalan miniszterelnöki szóvivő társaságában.)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.