Tények vezérlő
Média

Újabb távozó a TV2-nél

Szalay Dániel
Szalay Dániel

2016. 08. 11. 13:55

Ismét elment valaki a TV2 Tények című műsorától. 10 év után, magánéleti okok miatt hagyta el a csatornát Ruttner Kata, aki a Facebookon meghatódva és köszönetet nyilvánítva búcsúzott.
Korábban a témában:
Ruttner Kata
Ruttner Kata. Fotó: LinkedIn

Ismét felmondott valaki a TV2 hírműsoránál, a Tényeknél.

A 24.hu információi szerint a legújabb távozó egy régi TV2-s, Ruttner Kata, aki a Tények egyik felelős szerkesztője volt, és tíz évvel ezelőtt kezdett az MTM-SBS Zrt.-nél (a mai TV2 Média Csoport jogelődjénél). Az értesülésünket a TV2 Média Csoport sajtóosztályán is megerősítették csütörtökön. Mint elmondták, Ruttner magánéleti okok miatt köszönt el a TV2-től, a jövőben tanulmányaira és jövőbeli terveire szeretne koncentrálni.

Nyilvános LinkedIn profilja alapján egyébként jelenleg életvezetési tanácsadóként (coach) és bloggerként folytatja a karrierjét.

Ruttner a Facebookon megilletődve, puszival és köszönetet nyilvánítva búcsúzott a volt munkatársaitól, akik közül többekkel is 10 éven át dolgozott együtt.

Ruttner Kata búcsúzása
Ruttner Kata búcsúzása

A televíziós újságíró 2006-ban a tévétársaságnál eleinte a Favorit, majd később az Aktív és a Magellán című műsoroknál volt riporter. Ezt követően a Sztárral szemben, a Mr&Mrs és a Megasztár című műsorok szerkesztője volt, majd nem sokkal később újra az Aktívnál foglalkoztatták. 2012 júliusától került be a Tények című hírműsorhoz. Ruttner emellett idén a TV2 Akadémián, a tévétársaság médiaiskolájánál a blogírás órák vezető tanára is volt. Ekkor készült ez az alábbi rövid riport is a munkájáról.

Ruttner legutóbbi pozíciójában a Tényeknél hírszerkesztő és a Tények Extránál riporter volt.

A TV2 sajtóosztályát Ruttner Kata utódlásáról is kérdeztük. Ezzel kapcsolatban azt az információt kaptuk, hogy a szerkesztőség többi tagja osztja meg az eddigi feladatokat.

A Tények Extra főszerkesztője is magánéleti okok miatt távozott

A Tények Extrától nemrégiben távozott Pálmai L. Ákos főszerkesztő is, aki még 3 hónapig sem töltötte be ezt a pozíciót, de ez állítólag nem függ össze azzal, hogy az idén májusban indult Tények Extrában volt látható az emlékezetes Spéder-lejárató anyag és az Angela Merkelt illuminátus-összeesküvés részeseként említő riport is, amitől még a bejátszásban szereplő konteohívő magazin munkatársai is elhatárolódtak, és ami kiváló alkalmat adott a konkurens RTL Klubnak is, hogy parodizálják piactársukat egy kis trollkodással. Pálmai L. Ákos, akit az Origótól igazoltak le korábban a TV2-hez, ugyanis a 24.hu-nak magánéleti okokkal magyarázta a döntését.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Construction workers carrying pipe
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.