Television, TV watching (football match) with feet on table and huge amounts of snacks - stock photo
Üzleti tippek

Sportrajongók nyerhetnek az Invitel kutatásában

24.hu
24.hu

2016. 11. 07. 15:06

A Nagy Sorozatrajongó kérdőív után most a sportfogyasztási szokásokat térképezi fel a vállalat.
Korábban a témában:

A kutatás három nagyobb területre, így a televízióra, hír- és magazintartalmakra és a közösségi médiára fókuszál. A kérdőív a NetBarat.hu/blog oldalon érhető el.

A felmérés az online és offline sportkövetési szokásainkat is vizsgálja. Milyen rendszerességgel nézünk élő sporteseményeket a tévében? Hol követjük legszívesebben az élő közvetítéseket: otthon, vendéglátóhelyen, esetleg ismerősöknél? Mennyire vagyunk aktívak a közösségi médiában a sport témájú tartalmaknál, bejegyzéseknél?

A kérdések között szerepelnek sportolásra vonatkozó témájúak is, amelyekből például olyan érdekes összefüggések is kinyerhetők, hogy van-e kapcsolat az aktívan űzött sportág és a követett sportágak között – például azok, akik futballoznak, inkább a labdajátékokat követik, vagy esetleg mást néznek szívesen? A többi között ezekre a kérdésekre keresik a választ, a kutatást itt töltheti ki.

Sportközvetítés HD-ben IPTV-n

Rohamosan nő azoknak a csatornáknak, online felületeknek a száma, amelyeken a sportközvetítéseket és a sporttartalmakat figyelemmel követhetjük. Nem beszélve a tévékészülékek technikai fejlődéséről, hiszen sokan megfelelő szolgáltatással már otthonukban is HD-ben élvezhetik az adásokat, sőt az interaktív IPTV-funkcióknak köszönhetően akár egy gombnyomással felvehetik, majd vissza is nézhetik azokat.

Az Invitel bízik abban, hogy felmérésével feltérképezhetővé válnak a sportrajongók által szívesen követett, nézett és olvasott felületek, miközben alkalom kínálkozik majd ezek kihasználtságának vizsgálatára is.

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.