A kiadó 2002-ben indította el az Üzlet&Siker projektet annak érdekében, hogy segítse a magyarországi kis- és középvállalkozásokat üzleti döntéseikben. A Juhász Péter irányítása alá tartozó Üzlet&Siker projekt egy komplex kommunikációs és értékesítési rendszer, amely a magazinból, az ahhoz kötődő weboldalból, egy 29 ezer vállalkozás adatait tartalmazó adatbázisból, szakmai konferenciából, a kis- és középvállalkozásokat értékelő minősítési rendszerből, valamint a minősítéshez kapcsolódó nagyszabású díjátadó gálából áll.
Juhász Péter a Sanoma Budapest Zrt.-hez a Budapest Business Journaltól érkezett, ahol főszerkesztőként dolgozott. Ezt megelőzően két évig a Sanoma Budapest üzleti-gazdasági és marketingkommunikációs portfolióját erősítette üzletfejlesztési menedzserként, illetve a Figyelő TOP200 és a Marketing&Média szenior szerkesztőjeként. Korábban az Est Média Kft.-nél kabinetiroda-vezetői pozícióban dolgozott, azelőtt pedig a Bank&Tőzsde hetilap újságírója volt.
Az Üzlet&Siker projektvezetői pozíciót korábban Laskóy Ágnes látta el, aki 2007 júniusában távozott a médiavállalattól.
Szintlépés, pozíció-visszanyerés, kockázat: ez várhat a felekre egy Fradi–Gazprom frigyben
Felbolygatta a hazai futballközbeszédet az esetleges Ferencváros–Gazprom megállapodás híre: az orosz energiaipari óriás szponzori szerepvállalása közép-kelet-európai szinten is erős játékossá tehetné a magyar rekordbajnokot, nagyobb láthatóságot biztosítana az európai szponzori pozícióit nagy részben elveszített óriásvállalatnak, ugyanakkor heves vitákat is kiválthat.