A Ringier Kiadó Kft. és az Euromédia Bt. kereskedelmi tevékenységének teljes körű irányításáért Miczinkó Katalin hirdetési igazgató felel, aki ez év közepén kapta meg a napilap-divízió mellett az online hirdetési felületek értékesítésének hatáskörét is. Katalin 1998-ban kezdte pályafutását a Ringier Kiadónál, és a napilapok hirdetési bevétele félmilliárdról hétmilliárdra nőtt – tudtuk meg a kiadótól.
Fábri Dóra, aki eddig a magazindivízió hirdetési igazgatója volt, Miczinkó Katalin hirdetési igazgató helyetteseként továbbra is a magazindivízióért felel, míg Farkas Csaba szintén helyettesként a napilap-divíziót felügyeli. Ahogy erről a közelmúltban hírt adtunk, az online-divízió irányítását Kádas Gergely végzi, akinek a helyét a Sanománál Nagygyörgy Miklós, a profession.hu korábbi értékesítési vezetője vette át.
Szintlépés, pozíció-visszanyerés, kockázat: ez várhat a felekre egy Fradi–Gazprom frigyben
Felbolygatta a hazai futballközbeszédet az esetleges Ferencváros–Gazprom megállapodás híre: az orosz energiaipari óriás szponzori szerepvállalása közép-kelet-európai szinten is erős játékossá tehetné a magyar rekordbajnokot, nagyobb láthatóságot biztosítana az európai szponzori pozícióit nagy részben elveszített óriásvállalatnak, ugyanakkor heves vitákat is kiválthat.