Fennállása óta először bízta a Lufthansa AG európai PR- és sajtómunkálatait egyetlen ügynökségre. Korábban a cég minden egyes országban külön ügynökséggel dolgozott együtt – tudatta lapunkkal a Lufthansa magyar ügynöksége, a Hochegger. A döntés meghozatala nem volt egyszerű: a német székhellyel rendelkező, nemzetközi viszonylatban legelismertebb ügynökségek egy hat hónapos, többlépcsős megmérettetésen estek át.
A Lufthansa költségvetését Frankfurtból irányítja a Burson–Marsteller, a büdzsé nagyságára vonatkozóan a Lufthansa nem foglalt állást.
Szintlépés, pozíció-visszanyerés, kockázat: ez várhat a felekre egy Fradi–Gazprom frigyben
Felbolygatta a hazai futballközbeszédet az esetleges Ferencváros–Gazprom megállapodás híre: az orosz energiaipari óriás szponzori szerepvállalása közép-kelet-európai szinten is erős játékossá tehetné a magyar rekordbajnokot, nagyobb láthatóságot biztosítana az európai szponzori pozícióit nagy részben elveszített óriásvállalatnak, ugyanakkor heves vitákat is kiválthat.