A Napi Gazdaság információi a Tesco-Global Áruházak Rt. döntése miatt több kisebb beszállító zúgolódik. A cég tavaly év végén döntött úgy, hogy saját maga intézi partnerei márkatermékeinek polconkénti megjelentetését, amelyet korábban ezzel foglalkozó kreatív vállalkozások, reklámügynökségek, hoszteszcégek, illetve a beszállítók saját megbízottjai intéztek.
A Tesco most 10 céget pályáztatott meg a tevékenység elvégzésére, amelyből hatot választott ki. Ezeket ajánlja partnereinek, illetve ha a választék nem felel meg, a kereskedelmi lánc továbbra is rendelkezésre bocsátja saját szakembereit. A cég szerint ez nem vet fel jogi kérdéseket, hiszen bevett szokás, hogy a hipermarketláncok alvállalkozóknak adják ki a polcrendezést.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?