Gazdaság

A GVH megszorongatná a magyar celebeket

Bihari Dániel
Bihari Dániel

tud újságíró. 2017. 05. 13. 13:18

Korábban a témában:

Celebjeink temérdek szponzorált hirdetést, sok bújtatott reklámot posztolnak a közösségi médiában: Facebook-, Instagram-oldalaikon, Youtube-csatornáikonés egyéb felületeken. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezért szabályozni akarja működésüket.

A hivatal szerint nincs helye bújtatott reklámnak. Mivel egyes termékek népszerűsítéséért pénzt kapnak, a celebeknek is egyérteművé kell tenni, ha szponzorált tartalmat posztolnak

írja aBlikk.

A lap úgy tudja, a GVH több tucat híresség esetében vizsgálódik. A lap megkeresésére Kasza Tibi elismerte, hogy tárgyalt a versenyhivatallal, mások nem igazán kívántak nyilatkozni, illetve Rubint Réka arról beszélt, hogyan kell jelezni, ha szponzorált tartalomról van szó.

A GVH a nemzetközi trendeknek megfelelően kiemelt figyelemmel kíséri a digitális világban, közösségi médiában történő folyamatokat. További információval eljárások lezárását követően tud szolgálni – írta a versenyhivatal a lap megkeresésére.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Brüsszel, 2013. március 14.
Martin Schulz, az Európai Parlament német elnöke (b) és Angela Merkel német kancellár beszélget az Európai Unió kétnapos csúcstalálkozójának első napján Brüsszelben 2013. március 14-én. (MTI/EPA/Olivier Hoslet)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.