Gazdaság

A GVH megszorongatná a magyar celebeket

Bihari Dániel
Bihari Dániel

tud újságíró. 2017. 05. 13. 13:18

Korábban a témában:

Celebjeink temérdek szponzorált hirdetést, sok bújtatott reklámot posztolnak a közösségi médiában: Facebook-, Instagram-oldalaikon, Youtube-csatornáikonés egyéb felületeken. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ezért szabályozni akarja működésüket.

A hivatal szerint nincs helye bújtatott reklámnak. Mivel egyes termékek népszerűsítéséért pénzt kapnak, a celebeknek is egyérteművé kell tenni, ha szponzorált tartalmat posztolnak

írja aBlikk.

A lap úgy tudja, a GVH több tucat híresség esetében vizsgálódik. A lap megkeresésére Kasza Tibi elismerte, hogy tárgyalt a versenyhivatallal, mások nem igazán kívántak nyilatkozni, illetve Rubint Réka arról beszélt, hogyan kell jelezni, ha szponzorált tartalomról van szó.

A GVH a nemzetközi trendeknek megfelelően kiemelt figyelemmel kíséri a digitális világban, közösségi médiában történő folyamatokat. További információval eljárások lezárását követően tud szolgálni – írta a versenyhivatal a lap megkeresésére.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

MUNICH/GERMANY - JANUARY 19: Niall Ferguson (Harvard University) gestures speaking on the podium during the DLD16 (Digital-Life-Design) Conference at the HVB Forum on January 19, 2016 in Munich, Germany. DLD is a global network of innovation, digitization, science and culture, which connects business, creative and social leaders, opinion formers and influencers for crossover conversation and inspiration. (Photo: picture alliance / Jan Haas)/picture alliance
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.