Gazdaság

Egy beszámoló, amit látnod kell a webshopod beindítása előtt

GazdaságTV
GazdaságTV

2016. 02. 25. 09:37

A Csinimami.hu alapítóját, Polgár Krisztinát kérdeztük arról, hogyan vágott bele a webshopjába és mik a tapasztalatai az ügymenettel kapcsolatban. Sok a feladat és nem szabad az azonnali sikerben hinni, ez tényleg csak a kitartóbbak terepe. Hasznos gyakorlati tanácsok.

Mivel 4-ből 3 magyar hetente használja az internetet, sőt, minden második magyar naponta intenzíven internetezik, ezért nem csoda, hogy nagyon elterjedek az online boltok, úgynevezett webshopok. A hazai piac koncentrált, ugyanis a megrendelések 47 százaléka a legnagyobb 30 webshop oldalán történik.

A fennmaradó 53 százalékon pedig elképesztő mennyiségű, több ezer weboldal osztozik. Ma már bárki indíthat pár hónap alatt egy saját internetes áruházat. Ez így elsőre egyszerűnek hangzik, de be kell látni, hogy nem az. Főleg ha az ember otthonról, egyszemélyes üzletként tekint a projektre. Kitartó munka árán, és nem azonnal, hanem hosszú távon térül meg a befektetett szellemi, anyagi, időbeli, technológiai tőke. A webshop indítás tapasztalatairól kérdeztük a Csinimami.hu online kismama ruha webshop alapító ügyvezetőjét, Polgár Krisztinát, aki nulláról építette fel a saját márkáját.

 

 

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2017. május 27.
A bajnok Budapest Honvéd játékosai a magasba dobják az olasz Marco Rossi vezetõedzõt az OTP Bank Liga utolsó, 33. fordulójában játszott Honvéd - Videoton FC labdarugó-mérkõzés végén a kispesti Bozsik József Stadionban 2017. május 27-én. A Honvéd 1-0-ra gyõzött, ezzel megszerezte története 14. bajnoki címét.
MTI Fotó: Koszticsák Szilárd
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.