Gazdaság

Magyar Multik



A Figyelő – Üzlet&Siker projekt konferenciája feltörekvő KKV-knak

  • Milyen tényezők határozzák meg a vállalat nemzetközi színrelépésének sikerét?
  • Miként hat a magyarországi gyökerű vállalkozások nemzetközi terjeszkedésére a globális gazdasági válság?
  • Milyenek a vállalataink piac- és pénzszerzési esélyei a régióban?

Időpont: 2010. január 21.

Helyszín: Budapest, EUROPA CONGRESS CENTER

Részvételi díj: 19.000 Ft +áfa


(az MKME tagjainak 25% kedvezmény!)



Szervező partner: Magyar Kockázati és Magántőke Társaság


További információk: Szekeres Dóra, Figyelő konferenciák projekt menedzser dora.szekeres@sanomabp.hu

Bővebb információ a konferencia tartalmáról

  • Témakörök
  • Előadók és panelbeszélgetések résztvevői
  • Konferencia célcsoportja


A konferencia tervezett programja

A konferencia háziasszonya Orosz Györgyi, az Fn.hu főszerkesztője

8:30-9:00 regisztráció

9:00-9:30 köszöntő

Simon Ernő – a Figyelő főszerkesztője


9:30 plenáris 1

Általános helyzetkép-elemzés

4×15 perces előadás

  • Tőkebefektetések állapota Préda István, ügyvezető – MB Partners Zrt. Az előadás anyaga.
  • Magyar multik: határok nélkül: a „magyar multik” legjellemzőbb sajátosságai egy nemzetközi felmérés tükrében. Sass Magdolna, szenior tanácsadó – ICEG Európai Központ MTA KTI. Az előadás anyaga.
  • Terjeszkedés előtt: A legfontosabb pénzügyi mutatók és azokat alátámasztó tényezők áttekintése, Bodor Kornél, a Deloitte Kft. Könyvvizsgálati üzletágának partnere. Az előadás anyaga.
  • A terjeszkedés nem csupán termékexport; hogy készüljünk fel a nemzetközi vállalati szerepre? Horgos Lénárd, partner – M27. Az előadás anyaga.



10:45 kávészünet

11:15 plenáris 2

Vállalati terjeszkedési stratégiák

4×15 perces előadás

  • “A legkisebb óriás” – a nemzetközi terjeszkedés szervezeti feltételei, felkészülés a terjeszkedésre Kornai Gábor, elnök – AAM Csopor. Az előadás anyaga.
  • forrásmenedzsment terjeszkedéskor Karagich István, ügyvezető – Blochamps. Az előadás anyaga.
  • a terjeszkedésben hasznosítható hazai és nemzetközi intézményrendszerekkel való együttműködés Sztankó Attila, stratégiai igazgató – DBH Group. Az előadás anyaga.
  • források az innovatív vállalkozások fejlődéséhez Kovács Örs, igazgató-helyettes – Mag Zrt. Az előadás anyaga.

12:30 kerekasztal

Tippek és tanulságok a terjeszkedéshez
  • Anspach Imre, ügyvezető – Contraste
  • Sztankó Attila, stratégiai igazgató – DBH Group
  • Karagich István, ügyvezető – Blochamps

Moderátor: Gimesi Zoltán, nemzetközi üzletfejlesztési igazgató – AAM Csoport


13:00 ebédszünet

A délutáni program szekcióülések keretében folyik.

Minden szekcióban egy témát, a nemzetközi piacok felé nyitás valamely speciális részterületét beszélik meg a szakértők önálló előadások, vagy irányított beszélgetések keretében.

14:00
Átalakuló terjeszkedési stratégiák a válság nyomán

  • Pozvai Zsolt, vezérigazgató – Develor. Az előadás anyaga.
  • Babos János, ügyvezető igazgató – Process Solutions Kft.
  • Sápi Miklós, tulajdonos – Aqualing Kft.

14:45 Vállalatalapítás, adózás és kintlevőségkezelés régiós specialitásai



  • Dr. Rainer Tom
    , partner – bnt Szabó Tom Burmeister Ügyvédi Iroda. Az előadás anyaga.
  • Dr. Szabó Dénes, vezető partner – enwc Bánki és Társai Ügyvédi Iroda. Az előadás anyaga.

15:15 Nemzetközi terjeszkedés humánerőforrás kérdései

16:15 Zárszó: Tanulságok

Orosz Györgyi, az Fn.hu főszerkesztője és Kornai Gábor, az AAM Csoport elnöke




16:30 Záró kávészünet





Gyémánt fokozatú támogató



Magyar Multik 1






Platina fokozatú támogató




Magyar Multik 1






Arany fokozatú támogató



Magyar Multik 1



Ezüst fokozatú támogató



Magyar Multik 1



Kommunikációs partner



Magyar Multik 1



Médiatámogató




Magyar Multik 1





Magyar Multik 1



Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik