Élet-Stílus

Kaszál az NBC az olimpián

admin
admin

2008. 08. 15. 14:30

Csak a héten további 10 millió dollárért értékesített reklámhelyet az NBC az olimpia közvetítések idejére.

Több kockázatos lépésre is elszánta magát az amerikai tévécsatorna az idei nyári olimpiai játékokkal kapcsolatban, s úgy tűnik, döntései őt igazolják. Az időeltolódás miatt az adó inkább 12 órával később közvetítette a megnyitó ünnepséget, remélve, hogy így sokkal több nézőt tud a képernyő elé csalogatni. Számításuk bevált, s a Super Bowlhoz hasonló, rekord nézettséget értek el.

Hasonlóan kockázatos lépés volt, hogy az NBC nem értékesítette az összes reklámidőt a közvetítések idejére, ám ez a döntés is jól sült el. Több hirdető is az utolsó utáni pillanatban kapott kedvet a reklámozáshoz, s csak a héten 10 millió dollárért értékesített reklámidőt a csatorna. Így az NBC olimpiai közvetítésekhez kapcsolódó reklámbevételei már meghaladják az egymilliárd dollárt.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

kiadó (kiadó)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.