Belföld
Budapest, 2016. május 23.
Egy Evopro Modulo Medio Electric zöld rendszámos elektromotoros meghajtású autóbusz érkezik a Bécsi kapun át a Budai Várba, mellette egy Euro6-os motorral szerelt Karsan ATAK midibusz távozik a Széll Kálmán tér felé. A BKK környezetkímélõ autóbuszokat állított forgalomba a Budai Váron áthaladó 16-os és 16A járatán.
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû – különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítõje közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt.

Nem bírják a párás levegőt, sorra adják be a kulcsot a BKV méregdrága elektromos buszai

Kovács-Angel Marianna
Kovács-Angel Marianna

újságíró. 2017. 02. 03. 08:24

A BKK új, darabonként 175 millió forintért vásárolt Modulo buszai naponta 5-6 alkalommal hibásodnak meg. A BKK GPS-es buszkövető oldala szerint csütörtökön az előírt 16 darabból csak hat működött – számolt be az Index.

A buszokból a BKK 20 darabot vásárolt, az első öt jármű április végén állt forgalomba. A portál megkérdezte a társaságot, a BKV szerint a Modulók a hideget bírják, de a párás levegőt nem, az inkább a hibák kiváltója. Illetve az ajtóhibáknál a ragasztás rossz minősége.

A magyar gyártmányú, a Mabi Busz által szállított  Modulo buszok eleve rosszul kezdtek: tavaly a próbajáraton egy vadonatúj Modulo kereke vált le Budán, és megsebesített egy embert. Aztán kiderült, hogy a Széll Kálmán téri forduló túl szűk a széles járműnek.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Rejtélyes holttest az V. kerületben

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.