Műszaki okok miatt a MÁV-Start Zrt. új jegyértékesítési rendszerébe kapcsolt pénztáraknál hétfőn 15 óra után nem lehetett vonatjegyet vásárolni, a problémát sikerült elhárítani, és a rendszer 16.45 óta ismét zavartalanul működik – mondta a MÁV Csoport szóvivője.
Lőcsei Virág hozzátette, hogy a probléma a jegykiadó automatákat és az internetes jegyvásárlást nem érintette.
A MÁV Start Zrt. új jegyértékesítési rendszere, amelyet a műszaki hiba érintett,
országosan 215 pénztári egységen, 865 fedélzeti eszközön üzemel, ez a teljes MÁV-Start jegyértékesítési rendszerének a harmadát teszi ki.
A MÁV Zrt. még a műszaki hiba elhárítása előtt azt közölte a honlapján, hogy a jegyértékesítési rendszer hibája miatt a vonatok fedélzetén a jegyvizsgálók adták ki a vasúti menetjegyet, pótdíj nélkül.
Korábban írtuk, hogy
Megállt a MÁV jegykiadó rendszere, sem a pénztárakban, sem pedig a vonatok fedélzetén nem tudnak jegyet adni az utasoknak, írja a kiskunhir.hu.
A problémát nem tudni mi okozta. MÁV közeli forrásból a lap úgy tudja, hogy egy bizonyos, Jé Projekt nevű rendszer állt meg, ami országosan felel a számítógépes jegykiszolgálásért. Lőcsei Virág, a MÁV kommunikációs igazgatója elmondta, még nem lehet tudni, meddig marad ez az állapot:
Munkatársaink dolgoznak a hiba elhárításán, igyekszünk mielőbb helyreállítani a rendet. Addig is megnyugtatok mindenkit, a jegyvizsgálóink nem büntetik meg azokat, akik jegy nélkül kényszerülnek felszállni a vonatra.