Belföld

Az Origo szerint eladták az Indexet

24.hu
24.hu

2016. 06. 27. 18:47

A portál azt írja, a vevő az az amerikai üzletember, aki a Class FM-et is megvásárolta Simicskáéktól.

Az Origo szerint megvette az Index kiadóját az az amerikai üzletember, aki májusban a Simicska Lajos és Nyerges Zsolt érdekeltségébe tartozó Class FM-et is megvásárolta.

Korábban a 168 óra arról írt, hogy Simicskának opciós szerződése van a Spéder Zoltánhoz kötődő tulajdonrész megvásárlására a CEMP-ben, és a Népszava is úgy értesült, hogy Simicska pályázhat a hírportálra.

A cégnyilvántartásban egyelőre még az a Spéder Zoltán van feltüntetve a CEMP tulajdonosaként, aki Fidesz-közeli vállalkozónak számított, és a tulajdonában lévő FHB Bank nagyon jól járt a takarékszövetkezeti integrációval, de az elmúlt hetekben lejárató kampány indult ellene a kormánypárti sajtóban, és házkutatást is tartottak nála a hatóságok.

Néhány napja az Index az eladásáról szóló találgatásokra úgy reagált, hogy az impresszumban a szerzők arcképei helyett Simicska Lajos, Habony Árpád, Soros György és a zöld gyíkember jelent meg.

vissza a címlapra

Kommentek

Legfrissebb videó mutasd mind

Swedish director Ruben Ostlund delivers a speech on stage after he was awarded with the Palme d'Or for the film 'The Square' on May 28, 2017 during the closing ceremony of the 70th edition of the Cannes Film Festival in Cannes, southern France.  / AFP PHOTO / Alberto PIZZOLI
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.