Belföld

Az RTL Klub adásszünete volt a legnézettebb

Enyhe előnyre tett szert a tv2 az elmúlt héten az RTL Klubbal szemben; a megújult adó mind a teljes lakosság, mind a "kereskedelmi korosztály" körében néhány százalékkal megelőzte versenytársát. A 33,5, illetve 29,1 százalékos átlagos közönségarányt produkáló kereskedelmi tévék mellett a szintén populáris arcot öltő MTV 15 százalékot ért el.

Stabilizálódott a Big Brother előnye az RTL Klub Való Világával szemben, a világon végigsöprő licenc azonban nemzetközi viszonylatban is páratlanul erős konkurenciát kapott a hazai készítésű Való Világgal. A Big Brothert a hétköznapokon átlagosan 1 792 700 néző tekintette meg, míg a Való Világ-villa lakóit 1 737 200-an figyelték; amiből látható: a verseny továbbra is kiélezett.


Valamivel több, mint 1 400 000 honfitársunk nézte az RTL Klub Limonádé című új sitcomját pénteken, amivel az megelőzte a szerdáról szombatra áthelyezett, hasonló műfajú tv2-s Teát. Utóbbi műsornak 1 373 ezer nézője volt. A különbséget többek között az is magyarázhatja, hogy a Tea teljes időtartamában a Való Világgal ment szembe, míg a Limonádénak csak az elejét “fogta le” a Big Brother, az utána kezdődő Activityről nyilván többen kapcsoltak át a könnyed vígjátékra.


Költséghatékonyság szempontjából a legértékesebbnek az RTL Klub péntek esti adásfelfüggesztése bizonyult. A húszperces elsötétítést 658 ezer honfitársunk tekintette meg, amivel az RTL sötét képernyője jóval felülmúlta az MTV hat órai Híradóját (306 ezer néző) és az ugyanott sugárzott Navigátort (420 000).

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik