Stabilizálódott a Big Brother előnye az RTL Klub Való Világával szemben, a világon végigsöprő licenc azonban nemzetközi viszonylatban is páratlanul erős konkurenciát kapott a hazai készítésű Való Világgal. A Big Brothert a hétköznapokon átlagosan 1 792 700 néző tekintette meg, míg a Való Világ-villa lakóit 1 737 200-an figyelték; amiből látható: a verseny továbbra is kiélezett.
Valamivel több, mint 1 400 000 honfitársunk nézte az RTL Klub Limonádé című új sitcomját pénteken, amivel az megelőzte a szerdáról szombatra áthelyezett, hasonló műfajú tv2-s Teát. Utóbbi műsornak 1 373 ezer nézője volt. A különbséget többek között az is magyarázhatja, hogy a Tea teljes időtartamában a Való Világgal ment szembe, míg a Limonádénak csak az elejét “fogta le” a Big Brother, az utána kezdődő Activityről nyilván többen kapcsoltak át a könnyed vígjátékra.
Költséghatékonyság szempontjából a legértékesebbnek az RTL Klub péntek esti adásfelfüggesztése bizonyult. A húszperces elsötétítést 658 ezer honfitársunk tekintette meg, amivel az RTL sötét képernyője jóval felülmúlta az MTV hat órai Híradóját (306 ezer néző) és az ugyanott sugárzott Navigátort (420 000).