Üzleti tippek

Éjjel szex lesz az új magyar tévéadón

Január 28-án indul a TV6, amely a fiatal férfiaknak kínál többféle akciót.

A Viasat3 testvére nappal inkább minőségi akciófilmeket, éjszaka pedig erotikus tartalmakat kínál majd. A svéd tulajdonos, a Modern Times Group (MTG) azért indítja el Svédország és Lettország után Magyarországon is a csatornát, mert az eddigi tapasztalatok szerint hamar népszerűvé váltak az ilyen adók.

Ennek ellenére nem számítanak rövid távon nyereségre a cég vezetői. Kocsis Attila vezérigazgató szerint „nem rövid távon akarnak nyereséget elérni”, ezért inkább „minőségi tartalmakat mutatnak majd be”. A Viasat3 első embere szerint az a csatorna ma már inkább a fiatal nőknek nyújt szórakozást, így helye lett a magyar piacon egy a férfiakra koncentráló televíziónak. Kocsis elmondása szerint folyamatosan növelik a műsorokra szánt költségvetést, mellyel az a céljuk, hogy „kiemelkedjenek az 1-2 százalékos kábelcsatornák közül”.

Hámori Barbara programigazgató szerint olyan filmeket és sorozatokat is bemutatnak majd, amelyeket az eddigi magyar csatornák nem mertek bevállalni. Így többek között a My name is Earl és a Family Guy is képernyőre kerül.

Sportmeccsek és szex

A foci és a kézilabda Bajnokok Ligája közvetítési jogainak egy része jelenleg a Viasat3 tulajdonában van, ezeket ezentúl megosztják a két csatorna között. A Simpsons című amerikai rajzfimsorozatot a tervek szerint az első évadtól kezdve vetítik majd, lesznek a magyar tévékben eddig kevés sikert elért szituációs komédiák (sitcomok) is. Éjszaka pedig „erotika minden mennyiségben” lesz, legalábbis a vezérigazgató szavai szerint.

Az adást a legtöbb kábelszolgáltató már az indulástól az alapcsomagban továbbítja majd, noha a UPC-vel és a DigiTV-vel még nem állapodtak meg. Így is körülbelül egymillió háztartásban láthatják majd a műsort. A nézőszám növelése érdekében két hullámban indítanak reklámkampányt, mely elsősorban közterületen és az interneten lesz látható. A reklámstratégia újdonsága lesz az is, hogy a Viasat3-on kommunikálják majd, hogy épp mi kezdődik a testvércsatornán.

Kocsis Attila szerint a csatorna alapítása elsősorban stratégiai célokat szolgál, ugyanis a magyar piacot hosszú távon ítélik jó piacnak.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik