Tudomány

Géppuskahang nélkül vajon sikeres lesz-e az elektromos Harley-Davidson

Horváth Balázs
Horváth Balázs

hírszerkesztő. 2014. 06. 19. 17:57

A vásárlókört szondázza a Harley-Davidson az új kísérleti motorkerékpárjával.

Korábban a témában:

A LiveWire, az első elektromos hajtású Harley-Davidson modell egyelőre nem kerül kereskedelmi forgalomba, mivel az elektromos projekt kifejezetten a márka rajongói tábora elvárásainak felmérésére indult.

Át a 66-oson

Az elektromos motorkerékpárt a Harley-Davidson egy kiválasztott vásárlói köre próbálhatja ki a jövő héttől. A legendás 66-os út (Route 66) végigmotorozásával kezdő 2014-es amerikai túra harminc Harley-Davidson márkakereskedést keres majd fel. A motorokat kiértékelő túra jövőre Kanadában és Európában folytatódik.

“Amerikára mindig is jellemző volt, hogy folyton újraértelmezte saját magát” – idézi a közlemény Matt Levaticht, a Harley-Davidson Motor Company elnök-vezérigazgatóját. “A LiveWire Projekt vásárlóink véleményére alapozó újabb izgalmas kezdeményezés” – mutatott rá.

Több lett a profit

“A LiveWire Projekt sokkal inkább hasonlít az első elektromos gitárra, mint egy elektromos autóra” – fogalmazott Mark-Hansd Richer első alelnök, marketing igazgató.

A Harley-Davidson Inc. legutóbb, áprilisban a vártnál nagyobb, 265,9 millió dolláros első negyedéves nyereségről számolt be. A vállalat értékesítési árbevétele az előző évihez képest 10,2 százalékkal 1,73 milliárd dollárra nőtt az első negyedévben. A beszámolási időszakban a Harley Davidson 80 682 motorkerékpárt szállított le disztribútorainak világszerte, 7,3 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

cof
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.