Továbbra is jelentős pénzbeli kiesést jelent a Meta vállalat számára a válság miatt beszűkülő hirdetési piac. A Mark Zuckerberg vezette óriásvállalat azonban most úgy tűnik, előállt egy megoldással, aminek azonban az Instagram felhasználói nem fognak örülni – írja a TechCrunch.
Ezekkel akkor találhatjuk majd szembe magunkat, amikor egy kifejezésre rákeresve a kiadott bejegyzések között megnyitunk egyet, és arról tovább görgetünk. Így például ha a bőrápolás kulcsszóra keresünk rá, bármely odavágó cég hirdetése megjelenhet.
A másik újítás az úgynevezett Reminder Ads nevet viseli, amelynek célja, hogy a cégek könnyedén emlékeztessék a felhasználókat valamilyen jövőbeni eseményükről, legyen az egy bemutató, egy koncert, vagy fesztivál. Erre maguk az Instagram-felhasználók iratkozhatnak fel, és háromfajta értesítésből válogathatnak: egy nappal és 15 perccel az esemény kezdete előtt, valamint annak indulásakor.
A tesztelés után a Meta a következő hónapokban széles körben is bevezeti majd az új hirdetési funkciókat.